Hoe voicemail uitzetten

  • 10 januari 2014
  • 3 reacties
  • 1973 keer bekeken

Ik heb glasvezel en bellen en ben sinds 1 jan over gegaan van Concepts naar Telfort. Nu merk ik echter dat mijn voicemail aanstaat en dat wil ik niet.
Als ik 1233 bel en dan krijg ik allerlei opties maar geen optie om vm uit te zetten. Via MIJN TELFORT werkt dat ook niet want daar zie ik ook geen optie alleen maar de tip om dat via 1233 te doen. Kortom: kan iemand mij uitleggen hoe ik de voicemail nu écht kan uitzetten !

3 reacties

Badge
@peterdemo,

Allereerst wil ik je hartelijk welkom heten op het forum!
Heb je voor mij in een https://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=52756 jouw adres gegevens? Zodra ik deze heb ontvangen zal ik de voicemail voor jou uitzetten.

Peer
@peterdemo,

Allereerst wil ik je hartelijk welkom heten op het forum!
Heb je voor mij in een https://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=52756 jouw adres gegevens? Zodra ik deze heb ontvangen zal ik de voicemail voor jou uitzetten.

Peer


hallo Peer, ik loop tegen hetzelfde euvel aan en wil ook graag mijn voicemail op de vaste lijn uitschakelen, kun jij dit voor mij doen ?

hartelijk dank!
Badge
@vaneck.peter,

Heb je al gekeken in de MijnTelfort omgeving? Als je bent ingelogd kun je onder het kopje “Belangrijk” op “instellingen” klikken. Als je dan vervolgens het tabblad “bellen” kiest, kun je onderaan de voicemail uitschakelen.

Peer

Reageer