beantwoord

Hoe vervang ik de Experia Box voor een Cisco router?

• 26 februari 2018
  • 2 reacties
  • 423 keer bekeken

Hallo,

Ik heb via mijn werk een Cisco 887VA gekregen, nu wil ik deze graag als mijn hoofdrouter gaan gebruiken.. Ik zelf heb nog niet heel veel kennis wat betreft cisco, wil me hier wel in gaan verdiepen, maar heeft iemand misschien al eens een telfort verbinding + IPTV werkend gekregen op een cisco?
Zo ja, zou je dit met mij kunnen delen?

Ik hoor graag van iemand!
icon

Beste antwoord door Wieger DB 27 februari 2018, 16:12

Hoi Brandon72, welkom op het forum. Deze vraag is al vaker gesteld, maar dan over andere router. In dit topic vind je een mooie stapgewijze uitleg van hoe je een eigen router kan aansluiten met instellen achter de Experiabox. Wil je hem liever in zijn geheel vervangen? Kijk dan hier.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Er is veel documentatie over die router, maar vergt wellicht wat inlevingsvermogen om het allemaal te behappen.
https://www.cisco.com/c/en/us/support/routers/887va-integrated-services-router-isr/model.html
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Brandon72, welkom op het forum. Deze vraag is al vaker gesteld, maar dan over andere router. In dit topic vind je een mooie stapgewijze uitleg van hoe je een eigen router kan aansluiten met instellen achter de Experiabox. Wil je hem liever in zijn geheel vervangen? Kijk dan hier.

Reageer