beantwoord

Hoe Telfort te bereiken bij storing, mij lukte het niet.

• 1 december 2018
  • 8 reacties
  • 139 keer bekeken

Reputatie 1
Storing gehad vanavond, geen tv/internet/bellen van Telfort. Later op de avond alles weer normaal, onze gehele wijk zat zonder ook KPN klanten. Via mobieltje geprobeerd om Telfort te bereiken, is mij niet gelukt. Wat doen andere forum leden in zulk soort gevallen? Ook niet gevonden waar ik mij kan aanmelden op "Mijn Telfort" pagina. is het zo moeilijk of ben ik digi blind aan het worden?
icon

Beste antwoord door jimny 1 december 2018, 22:18

Zie link

https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Zie link

https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm
Reputatie 1
Beste Jimmy bedankt voor je bijdrage maar ik kan er niks mee of ik ben te dom ervoor (een beetje zelfspot mag nietwaar).
Die sites heb ik uitgeplozen maar kan geen telefoonnummer vinden waar ik kan informeren. Misschien is er die mogelijk helemaal niet om na kantooruren contact te krijgen. Misschien is er iemand die een andere mogelijkheid heeft of ziet. Ik ben benieuwd naar andere ervaringen.
Reputatie 8
Badge +17
Via twitter account al geprobeerd die zijn nu open en de telefonische klantenservice is zondags gesloten
Reputatie 1
Bedankt weer maar helaas ik heb geen Twitter account of wat voor social media. Ik zal vast niet de enige zijn. Waarom niet gewoon een normaal telefoonnummer waar iemand achter zit die kan uitleggen wat er aan de hand is.
Reputatie 8
Badge +11
Mijn antwoord op je vraag: ik wacht tot ik weer telefonisch contact kan leggen. Twitter en Facebook zijn het voor mij ook niet.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi JvanR, welkom op het Forum. Ik lees dat je een storing hebt gehad,dat is heel vervelend. Je wilde graag contact zodat je kon uitzoeken wat er aan de hand was. Deze kon je alleen niet vinden, het nummer staat op de pagina die jimny al stuurde, namelijk 0900-9596. Te bereiken van Ma t/m vr: 9.00 tot 21.00 uur, zaterdag: 10.00 tot 17.00 uur. Buiten deze tijden is er contact mogelijk via de social media kanalen of via de chat die je eveneens op die pagina kan vinden. Zij zijn beschikbaar elke dag van 09.00-22.00 uur.
Reputatie 1
Allemaal bedankt voor de reacties, gelukkig dat er meer mensen zijn die niet afhankelijk zijn of willen zijn van social media. Jammer dat het in geval van storingen niet beter is geregeld, ben overigens dik tevreden met Telfort. En storingen zijn er vrijwel niet maar het is dan lastig als het wel zo is dat je geen normaal, misschien ouderwets, contact kunt krijgen.
Reputatie 8
Badge +11
Storingen zijn natuurlijk nooit leuk, deze zijn er gelukkig ook niet veel zoals je al aangeeft. Als ze er wel zijn dan kun je ouderwets contact krijgen binnen de openingstijden. Daarbuiten, dan zul je helaas moeten wachten tot de volgende dag. We zijn niet 24/7 bereikbaar. 😞 Mocht je zo nog ander vragen krijgen, dan horen wij dat graag.

Reageer