beantwoord

Hoe lang duurt heraansluiting internet?

  • 1 juli 2019
  • 17 reacties
  • 344 keer bekeken

Waneer word je weer aangesloten als je betaal afspraak heb gemaakt. Heb nog steeds geen internet na 48 uur na onze afspraak?
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 3 juli 2019, 09:08

Goedemorgen @Mehmet Kaya, de meldingspagina stond op de achtergrond nog ingeschakeld, waardoor je deze problemen nog met de verbinding had. Ik heb contact gehad met de specialisten, binnen uiterlijk 4 uur werkt alles weer, dat gebeurt zo snel mogelijk. Sorry voor het ongemak! Laat je weten of het is gelukt?
Bekijk reactie

17 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Goedemorgen @Mehmet Kaya, ik kan me voorstellen dat je zo snel mogelijk weer aangesloten wilt worden. Ik kijk graag voor je na wat de status is. Je postcode staat al in je profiel zie ik, kan je voor mij je huisnummer en eventueel klantnummer toevoegen? Kan je in 'Extra informatie' ter verificatie ook de geboortedatum en laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer toevoegen? Dan kijk ik er voor je naar 🙂
Ik heb me profiel aangepast kan je er even na kijken?
Waarom duurt het altijd zo lang om heraangesloten te worden?

Admin: je nieuwe topic samengevoegd met je al bestaande topic.
Reputatie 3
Misschien omdat het een technische ingreep is?
Hallo @Mehmet Kaya ,
ik begrijp hieruit dat je afgesloten bent (geweest) van diverse diensten.
Het vlotste betaal je via een Ideal-link die je van Telfort per e-mail kunt ontvangen, dan ben je binnen uiterlijk 24 uur weer aangesloten.
Als je met een normale bankoverschrijving betaalt kan het tot maximaal 5 werkdagen duren voordat je weer aangesloten bent, als er een weekend tussen kan het dus zelfs in totaal een week duren.
Waarom duurt het altijd zo lang om heraangesloten te worden?
Hallo @Mehmet Kaya en @Alexandra - Telfort
Zie mijn reactie in je andere topic over hetzelfde onderwerp.
Reputatie 8
Badge +11
Ik heb me profiel aangepast kan je er even na kijken?
Hoi Mehmet, om het overzichtelijk te houden heb ik je nieuwe topic samengevoegd met deze. We doen ons best zo snel mogelijk in je topic te reageren, in de meeste gevallen is dat binnen een dag. Ik wil er graag voor je naar kijken, maar ik zie nog steeds alleen je postcode staan 😞 Kan je je gegevens in je profiel voor me aanvullen, en voor de zekerheid te letten op dat je ze opslaat?

En om je vraag in het algemeen te beantwoorden: hoe snel je aangesloten wordt, hangt af van hoe je de betaling hebt gedaan. Als je hebt betaald via een iDeal link (in Mijn Telfort of per e-mail/sms), dan wordt je binnen 24 uur aangesloten, meestal al wel binnen een paar uur. Als je de betaling handmatig hebt gedaan, duurt het langer voordat we je betaling binnen hebben en kunnen verwerken. Dan duurt het maximaal 5 werkdagen. We sluiten je in beide gevallen zo snel mogelijk aan!

@JanD Dankjewel voor je reactie. Ik ben bang dat deze net geplaatst is toen ik de topics heb samengevoegd, want ik kan deze niet terugvinden. Voel je vrij om alsnog hier te reageren 🙂
Reputatie 3
Badge +1
@Alexandra - Telfort , dat zal dan deze reactie van @JanD zijn:
https://forum.telfort.nl/koetjes-en-kalfjes-249/aansluiting-internet-83001

Admin: Reactie verplaatst naar dit topic.
Reputatie 8
Badge +11
@Mehmet Kaya Dankjewel voor je berichtje met je gegevens! Ze staan nu ook in je profiel, zo kunnen we deze een volgende keer meteen opzoeken. Ik zie dat je online een betaalafspraak hebt gemaakt en dat je een waarschuwingspagina te zien kreeg over de openstaande factuur. Het is mogelijk om direct via die pagina te betalen, of onderaan 'direct naar internet' aan te klikken. Dan werkt je verbinding vrijwel direct weer. is dat gelukt?

@RS2000 Dankjewel voor je hulp, je hebt helemaal gelijk 🙂 Ik heb de reactie voor de duidelijkheid naar dit topic verplaatst. @JanD ook bedankt voor je hulp, je reactie staat er nu bij in dit topic!
Iedereen roept maar wat over betaling enz enz, maar dat is het probleem niet. Heb nog steeds geen verbinding en geloof er niks van de kwaliteit van Telfort!!!! Overstappen genoeg geweest
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Mehmet Kaya, ik begrijp dat je verbinding het nog niet doet, dat is niet fijn. Heb je dit stukje in mijn laatste reactie ook gezien?
@Mehmet Kaya ........ en dat je een waarschuwingspagina te zien kreeg over de openstaande factuur. Het is mogelijk om direct via die pagina te betalen, of onderaan 'direct naar internet' aan te klikken. Dan werkt je verbinding vrijwel direct weer. is dat gelukt?
Als je naar internet gaat en de pagina met de melding over de factuur te zien krijgt, zie je dan die knop 'Direct naar internet' onderin ook staan? Kan je daar voor me naar kijken en laat je me weten of het gelukt is?
Reputatie 8
Iedereen roept maar wat over betaling enz enz, maar dat is het probleem niet. Heb nog steeds geen verbinding en geloof er niks van de kwaliteit van Telfort!!!! Overstappen genoeg geweest
Als je nu elke maand zorgt dat internet via automatische incasso gewoon betaald kan worden, zul je ook geen gezeur hebben van tussentijdse afsluitingen.
Hoi @Mehmet Kaya, ik begrijp dat je verbinding het nog niet doet, dat is niet fijn. Heb je dit stukje in mijn laatste reactie ook gezien?

@Mehmet Kaya ........ en dat je een waarschuwingspagina te zien kreeg over de openstaande factuur. Het is mogelijk om direct via die pagina te betalen, of onderaan 'direct naar internet' aan te klikken. Dan werkt je verbinding vrijwel direct weer. is dat gelukt?Als je naar internet gaat en de pagina met de melding over de factuur te zien krijgt, zie je dan die knop 'Direct naar internet' onderin ook staan? Kan je daar voor me naar kijken en laat je me weten of het gelukt is?


ik heb geen factuur probleem dat is al geregeld. Ook bevestigd via Telfort .
die scherm komt normaal gesproken altijd, klopt en daarna kun je verder.
maar in dit geval komt die scherm helemaal niet.

Iedereen roept maar wat over betaling enz enz, maar dat is het probleem niet. Heb nog steeds geen verbinding en geloof er niks van de kwaliteit van Telfort!!!! Overstappen genoeg geweestAls je nu elke maand zorgt dat internet via automatische incasso gewoon betaald kan worden, zul je ook geen gezeur hebben van tussentijdse afsluitingen.


Staat op automatische incasso, moet elke maand zelf er achterna gaan.
Reputatie 8
Badge +11
@Mehmet Kaya Dankjewel voor de toelichting, ook in het privébericht dat je stuurde. Wat raar dat je die pagina niet te zien krijgt. Ik zoek voor je uit waar dat van komt en hoe we die blokkade er af kunnen halen. Ik doe mijn best, ik weet alleen niet zeker of het vanavond lukt. Anders uiterlijk morgenvroeg, afhankelijk van of de specialisten nog bereikbaar zijn. Ik hou je op de hoogte.
Reputatie 8
Badge +11
Goedemorgen @Mehmet Kaya, de meldingspagina stond op de achtergrond nog ingeschakeld, waardoor je deze problemen nog met de verbinding had. Ik heb contact gehad met de specialisten, binnen uiterlijk 4 uur werkt alles weer, dat gebeurt zo snel mogelijk. Sorry voor het ongemak! Laat je weten of het is gelukt?
Reputatie 8
Badge +11
En nog een toevoeging op mijn vorige post. @Mehmet Kaya Ik heb ook meteen even gekeken naar dat stukje automatisch incasso wat niet goed gaat. Ik zie dat het mandaat niet actief is, dat wil zeggen: wij zijn niet meer gemachtigd bij jouw bank om de automatische incasso te doen. Het is daarom belangrijk dat je nu eerst contact opneemt met jouw bank, zodat zij kunnen controleren of er een blokkade op de (onze) automatische incasso staat, of dat er misschien iets anders niet goed staat.

Laat je me weten wat daar uit gekomen is? Dan kan ik daarna het mandaat weer activeren, dus zorgen dat de automatische incasso weer gewoon gedaan wordt 🙂

Reageer