beantwoord

Hoe kom ik aan telefoonnummers van iemand anders als de helpdesk??

• 3 februari 2015
  • 24 reacties
  • 694 keer bekeken

Ik kan alleen de helpdesk bellen en krijg geen ander telefoonnummer. Op de mail word niet gereageerd terwijl ik mailadres van de helpdesk kreeg. Ik zit al 6dagen me te ergeren omdat ik niet bereikbaar ben en om de tien minuten mijn modem uit moet zetten om nog een beetje kans te hebben op telefoon internet enz.
icon

Beste antwoord door gonda.calis 16 maart 2015, 22:12

@gonda.calis,

Fijn dat Reggefiber het e.e.a. heeft kunnen uitsluiten. Heb je al eens een ander telefoontoestel geprobeerd? :)

Michael
ja ik heb al meerdere toestellen geprobeerd en met allemaal hetzelfde probleem. Nu moet ik aangeven wanneer ik niet ben te bereiken of zelf niet kan bellen. Misschien dat ze er dan wat meer mee kunnen.

Hallo, ik ben inmiddels weer helemaal aangesloten en alles werkt nu. Bedankt voor het mee helpen denken
Bekijk reactie

24 reacties

Badge +2
De klantenservice kan je het snelste helpen. De snelste manier om hen te contacteren is door te bellen met 0900-9596 (€0,50 per ggesprek).

Succes!
Badge
Je krijgt van Telfort geen ander telefoonnummer dan het nummer van de Helpdesk.

Dat komt omdat de Helpdesk de eerstelijnsafhandeling van storingen doet. Na het doorlopen van de standaardvragen (protocol) kunnen zij je kan doorverbinden met de tweedelijnssupport.

Niemand krijgt een direct nummer van deze tweedelijnssupport.

Dus blijven bellen met de Helpdesk zelf.
Reputatie 8
Badge +17
Je kunt hier op het forum ook uitstekend worden geholpen echter dan heeft men wat meer gegevens nodig.
Welk type modem heb je en is dit zo dicht mogelijk max 50 cm aangesloten op je IS/RA punt (zie foto)
Ja bedankt dat je meedenkt maar eindelijk na 8dagen komt er morgen een monteur
Reputatie 8
Badge +17
Ja bedankt dat je meedenkt maar eindelijk na 8dagen komt er morgen een monteur

Mooi zo, laat je hier even weten als het opgelost is.
Vanmorgen twee man van telecom glasvezel geweest en die hebben de glasvezel gemaakt die ze kapot gemaakt hadden en foto,s gemaakt van hoe verkeerd de boel was opgelost. Verkeerde kleur op verkeerde poortjes. Nu werkt het na twee uur werken. Maar de monteurs zijn net weg en de boel stopt er weer mee. Gaan we maar weer bellen naar de helpdesk
Reputatie 8
Badge +2
@gonda.calis,

Jeetje! Wat een toestand zeg. :(
Laat je weten wat eruit gekomen is? Ik ben erg benieuwd.

Michael
Er zijn weer twee man geweest. De doorgaven is allemaal goed nu hebben ze tijdelijk alles rechtstreeks aangesloten met kabels en op dit moment doet alles het. Weet nog niet hoelang. Ze denken dat er misschien toch een storing in de router zit. Hoop dat het een keer goedkomen want nu met kabels dwars door de kamer is ook niet alles
@gonda.calis,

Jeetje! Wat een toestand zeg. :(
Laat je weten wat eruit gekomen is? Ik ben erg benieuwd.

Michael
Reputatie 8
Badge +2
@gonda.calis,

Goed nieuws dat het nu goed lijkt te werken.
Wat is nu de afspraak dan? Moet je nu zo blijven zitten met de kabels door de woonkamer?

Mochten er alsnog problemen zijn, verwacht ik dat de helpdesk over zal gaan op het vervangen van de router.

Michael
Nee vanavond blijven kijken of het blijft werken en dan morgen telfort bellen en vragen of ze de aansluitingen willen veranderen. Er zitten twee soort kastjes tussen en die mannen zeggen die moeten er gewoon uit en een klein kabeltje achter de plint leggen en alles is opgelost. Dus dat hoop ik maar
Reputatie 8
Badge +2
@gonda.calis,

Daar ga ik vanuit. Alles bekabeld aansluiten is altijd beter. :)

Michael
Dank voor het meeleven
Helaas doet de telefoon nog steeds uitvallen en dan is hij er weer. De rest werkt.
Reputatie 8
Badge +2
@gonda.calis,

Dat is erg vervelend.
Wanneer valt telefonie precies uit? En wat hoor je dan precies?

Michael
@gonda.calis,

Dat is erg vervelend.
Wanneer valt telefonie precies uit? En wat hoor je dan precies?

Michael
dat weet ik niet . Ik hoor van mensen dan dat ik niet te bereiken ben en ik hoor dan helemaal niets. Geen kiestoon of zo. En later ben ik wel weer te bereiken. Heel vreemd. Alsof er ergens soms wel en soms geen contact word gemaakt
Reputatie 8
Badge +2
@gonda.calis,

Heel bijzonder. Het is verstandig om hier telefonisch over te spreken denk ik. En dan wel wanneer het probleem zich voordoet (een probleem dat zich niet voordoet kan namelijk lastig worden opgelost). Zou je aan de bel kunnen trekken indien het weer niet goed werkt?

Michael
@gonda.calis,

Heel bijzonder. Het is verstandig om hier telefonisch over te spreken denk ik. En dan wel wanneer het probleem zich voordoet (een probleem dat zich niet voordoet kan namelijk lastig worden opgelost). Zou je aan de bel kunnen trekken indien het weer niet goed werkt?

Michael
morgenmiddag komen ze weer dus ben benieuwd
Reputatie 8
Badge +2
@gonda.calis,

Ik met jou! Laat je weten wat daaruit komt?

Michael
@gonda.calis,

Ik met jou! Laat je weten wat daaruit komt?

Michael
Nu regiifiber is er weer bij geweest en die kunnen niets doen. Alles wat zij doen werkt. Het is een intern probleem bij telfort.
Reputatie 8
Badge +2
@gonda.calis,

Fijn dat Reggefiber het e.e.a. heeft kunnen uitsluiten. Heb je al eens een ander telefoontoestel geprobeerd? :)

Michael
@gonda.calis,

Michael
ja ik heb al meerdere toestellen geprobeerd en met allemaal hetzelfde probleem. Nu moet ik aangeven wanneer ik niet ben te bereiken of zelf niet kan bellen. Misschien dat ze er dan wat meer mee kunnen.
@gonda.calis,

Michael

Hallo, ik ben inmiddels weer helemaal aangesloten en alles werkt nu. Bedankt voor het mee helpen denken
Reputatie 8
Badge +2
@gonda.calis,

Heel fijn! Goed om te lezen dat je na wat moeite content bent. :)

Veel plezier ervan gewenst!

Michael

Reageer