Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

• 24 juli 2017
  • 6 reacties
  • 163 keer bekeken

Heb bijna twee jaar een Mobiel abbo hier, ongeveer 14 euro voor 0.5 GB data en 150 min.

Nu blijkt dat ik beter een nieuw abbo kan afsluiten, kost nu ongeveer hetzelfde voor 1.5 GB data (3 maal zoveel) en 300 min. (tweemaal zoveel)

lekker niks zeggen hè Telfort...

wat is mijn opzegtermijn?????

6 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoezo geef je Telfort hier de schuld van ? je zou eens vaker kunnen kijken op de site van Telfort daar staat alles netjes zoals het hoort en je zou in "Mijn Telfort" kunnen zien hoelang jou abbo nog loopt.
Is dit het antwoord op mijn vraag wat de opzegtermijn is van mijn abbo??
zielig hoor, die cobus..

Wanneer je niet kan lezen en dan de opzegtermijn van een abbo hetzelfde vindt als de looptijd van een abbo, bemoei je dan hier dan nergens mee..
Reputatie 8
Badge +17
Op de allereerste plaats is Cobus en ondergetekende net als jij een forumgebruiker die graag mensen op weg willen helpen en om dan meteen cobus zielig te noemen is heel onfatsoenlijk.

Je kunt inloggen op je mijn telfort mobiel om te kijken wanneer je huidige abonnement afloopt ook kun je daar zien of er een leuk verlengaanbod op je ligt te wachten

Doorloop onderstaande link eens wellicht dat daar het antwoord op je vraag staat

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/opzeggen-mobiel-abonnement.htm
Reputatie 6
Badge +7
Weet je ik kan het goed hebben hoor ben niet "zielig" zowel ik als Jimny willen je alleen helpen zoals Jimny al aangeeft niet meer en niet minder.

Als je dat niet wilt prima! dan bel je met de klantenservice weet je meteen waar je aan toe bent, en dan hoef je dit board ook niet verder te vervuilen.
Nu blijkt dat Telfort het contact met de klant overlaat aan dombo's die niet eens een vraag lezen of kunnen begrijpen en elke vorm van persoonlijk klantencontact zorgvuldig hebben afgesloten.

Is mijn besluit nu definitief, wegwezen bij dit bedrijf,,,,,,,,,,,,,,,

Nooit geen Telfort meer...
Reputatie 8
Badge +11
Nooit geen betekent altijd wel :8

Reageer