beantwoord

Hoe gaan we dit snel oplossen want is echt niet leuk .

• 14 maart 2015
  • 9 reacties
  • 288 keer bekeken

Geen resultaat voor de zoekterm 'Één doffe ellende sinds donderdag uitval tv internet en bellen contact gehad half uur aan telefoon met Telfort ze zeiden ja instabiel even resetten daarna zou hij het weer doen nou je raad het al weer bellen weer half uur ja we zien dat u modem toch kapot is terwijl alles groen brand en knippert ? we sturen u zo snel mogelijk nieuw modem oke prima vandaag zaterdag 14 -02-2015 binnen gehad nou nieuw modem v8 en ja hoor het werkt nog niet weer gebeld vanochtend weer allerlei testjes en weer resetten ja meneer het lijkt goed maar klopt toch niet precies het zelfde als met het andere modem ja we proberen de collega's die dieper kunnen kijken te bereiken maar nemen niet op inmiddels weer een half uur bellen en ja ik laat u terug bellen maar wordt wel pas dinsdag ondertussen zoek het maar uit dus hele weekend geen internet geen tv en niet bellen en wie gaat de kosten betalen van het bellen mobiel en de dagen dat ik zonder alles zit en wanneer lossen we dit op heb altijd gewoon een goede verbinding gehad sinds afgelopen donderdag de boel door onbekende oorzaak uitgevallen we hebben niks gedaan zo ineens nooit geen last en ben al heel wat jaartjes klant bij Telfort maar begin het nu wel vervelend te vinden zit nu op internet van onze buren zodat ik toch dit bericht kan plaatsen maar hoop wel dat er snel een oplossing komt dat we weer gebruik kunnen maken van alles groet martin.'.
icon

Beste antwoord door Macho50 16 maart 2015, 10:50

Bij deze kan ik jullie mededelen dat de storing die wij hadden is opgelost .
alles werkt weer internet ,Tv,Bellen.

Wilde dit wel even mede delen en toch onze dank aan Telfort dat probleem is opgelost .
Alleen hopen wel dat er een compensatie komt vanaf 12-03-2015 tot 16-03-2015.
voor de dagen dat we helemaal niks hebben gehad geen Tv ,Internet , Bellen .
En dat we meerdere keren hebben moeten bellen met Telfort met Mobiel van mijn man en dat ging niet om een minuut,
iedere keer .
Maar al met al is werkt alles nu weer .

Met vriendelijke groet ,

Mart en Cora .:8
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

9 reacties

Sorry de datum betreft 14-03-2015 in plaats van 14-02-2015 .

Even voor de duidelijkheid .
Geen resultaat voor de zoekterm 'Één doffe ellende sinds donderdag uitval tv internet en bellen contact gehad half uur aan telefoon met Telfort ze zeiden ja instabiel even resetten daarna zou hij het weer doen nou je raad het al weer bellen weer half uur ja we zien dat u modem toch kapot is terwijl alles groen brand en knippert ? we sturen u zo snel mogelijk nieuw modem oke prima vandaag zaterdag 14 -02-2015 binnen gehad nou nieuw modem v8 en ja hoor het werkt nog niet weer gebeld vanochtend weer allerlei testjes en weer resetten ja meneer het lijkt goed maar klopt toch niet precies het zelfde als met het andere modem ja we proberen de collega's die dieper kunnen kijken te bereiken maar nemen niet op inmiddels weer een half uur bellen en ja ik laat u terug bellen maar wordt wel pas dinsdag ondertussen zoek het maar uit dus hele weekend geen internet geen tv en niet bellen en wie gaat de kosten betalen van het bellen mobiel en de dagen dat ik zonder alles zit en wanneer lossen we dit op heb altijd gewoon een goede verbinding gehad sinds afgelopen donderdag de boel door onbekende oorzaak uitgevallen we hebben niks gedaan zo ineens nooit geen last en ben al heel wat jaartjes klant bij Telfort maar begin het nu wel vervelend te vinden zit nu op internet van onze buren zodat ik toch dit bericht kan plaatsen maar hoop wel dat er snel een oplossing komt dat we weer gebruik kunnen maken van alles groet martin.'.

hier hetzelfde laken een pak, Als een paar jaar klant bij Telfort maar sinds een paar weken valt iedere keer alles uit en branden er nog maar twee lampjes op de Experia box V8 en wordt de hele handel weer automatisch opnieuw opgestart. De oplossingen die jou worden aangedragen zijn allemaal flut oplossingen want er zijn nogal wat mensen met die probleem volgens mij. Het gebeurd de hele dag door en niet alleen 's avonds. Ik hoop ook dfat Telfort snel met de goede oplossing komt want anders gaan we naar een ander. Trouwens, ik vind dat Telfort wel eens even een berichtje naar hun klanten had kunnen sturen dat er een storing is ook al heeft iedereen daar geen last van.🆒
Bij deze kan ik jullie mededelen dat de storing die wij hadden is opgelost .
alles werkt weer internet ,Tv,Bellen.

Wilde dit wel even mede delen en toch onze dank aan Telfort dat probleem is opgelost .
Alleen hopen wel dat er een compensatie komt vanaf 12-03-2015 tot 16-03-2015.
voor de dagen dat we helemaal niks hebben gehad geen Tv ,Internet , Bellen .
En dat we meerdere keren hebben moeten bellen met Telfort met Mobiel van mijn man en dat ging niet om een minuut,
iedere keer .
Maar al met al is werkt alles nu weer .

Met vriendelijke groet ,

Mart en Cora .:8
Goh, fijn dat alles weer werkt maar waar ikbenieuwd naar ben is wat Telfort heeft gedaan. Zat de fout bij jullie thuis ( nieuwe box oid) of kon alles op afstand worden gedaan ?
Ik vind het overigens belachelijk om te moeten betalen voor het oplossen van een dergelijke storing. Ik ben klant en heb nergens met mijn vingers aan gezeten en betaal voor een goed werkend systeem en is ook hetgeen Telfort beloofd dus laat ze het maar waarmaken toch ?
Goh, fijn dat alles weer werkt maar waar ikbenieuwd naar ben is wat Telfort heeft gedaan. Zat de fout bij jullie thuis ( nieuwe box oid) of kon alles op afstand worden gedaan ?
Ik vind het overigens belachelijk om te moeten betalen voor het oplossen van een dergelijke storing. Ik ben klant en heb nergens met mijn vingers aan gezeten en betaal voor een goed werkend systeem en is ook hetgeen Telfort beloofd dus laat ze het maar waarmaken toch ?

Hallo ze hebben het op afstand geregeld want we starten vanochtend het modem opnieuw op en alles werkte weer naar behoren .
Hele weekend zonder alles gezeten en nu gelukkig werkt alles weer .

Groet Cora en Mart.
Reputatie 8
Badge +16
@Macho50,

Welkom op het forum!

Wat fijn dat jullie laten weten dat het is opgelost en dat de diensten naar behoren functioneren. :D
Een compensatie is zeker op zijn plaats. Ik heb jullie daarom een halve maand abonnementskosten gecrediteerd. Deze worden op de volgende factuur vermeld. Ik hoop dat jullie hiermee tevreden zijn. :)

@Sailingjack,

Ook welkom op het forum!

Helaas ervaar jij een storing met het modem. Wij doen onze uiterste best om deze zo spoedig mogelijk op te lossen.
Je kunt ook dit topic volgen voor meer informatie. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht je vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet in een nieuw topic. Excuses voor het ervaren ongemak.

Stephen
@Macho50,

Welkom op het forum!

Wat fijn dat jullie laten weten dat het is opgelost en dat de diensten naar behoren functioneren. :D
Een compensatie is zeker op zijn plaats. Ik heb jullie daarom een halve maand abonnementskosten gecrediteerd. Deze worden op de volgende factuur vermeld. Ik hoop dat jullie hiermee tevreden zijn. :)

@Sailingjack,

Ook welkom op het forum!

Helaas ervaar jij een storing met het modem. Wij doen onze uiterste best om deze zo spoedig mogelijk op te lossen.
Je kunt ook dit topic volgen voor meer informatie. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht je vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet in een nieuw topic. Excuses voor het ervaren ongemak.

Stephen

Ok Stephen, fijn, bedankt voor je reactie. Ik wacht even rustig af. Echter na afgelopen zaterdag is de intensiviteit van de storing veel minder en zelfs helemaal weg sinds gisteren. Ik hoor wel wat er gaat of moet gebeuren.

Groeten,
Sjaak
Reputatie 8
Badge +16
@Saillingjack,

Graag gedaan en jij ook bedankt voor je reactie. Fijn om dit te vernemen. De storing is nog niet opgelost, updates volgen nog. Voor vragen of opmerkingen kun je mij ook gerust blijven benaderen.

Stephen
@Macho50,

Welkom op het forum!

@Sailingjack,

Ook welkom op het forum!

Stephen

Hallo Stephen alles werkt weer naar behoren en ja we zijn zover blij met de oplossing van jullie zijde alleen ,
Wil ik wel even mijn tel rekening van mijn provider straks zien omdat ik toch wel lang gebeld heb mobiel met Telfort
en wil dan toch wel even zien wat de kosten hier van zijn hoop dat dit meevalt anders neem ik wel even contact op
Maar voor de rest zijn we weer tevreden en blij dat de boel nu weer naar behoren werkt in ieder geval bedankt voor de service
en het oplossen .

Met vriendelijke groet ,

Martin.