beantwoord

hij doet het niet!? itv

• 23 augustus 2013
  • 7 reacties
  • 1437 keer bekeken

Badge
Hallo sinds gister is mijn interactive tv opgeleverd, alleen hij blijft contstand hangen op het scherm ophalen van menu....

hierna krijg ik het getal 8-- te zien wat langzaam veranderd in 880. heb hem nu een aantal keer laten herhalen gereset enz..
maar niks werkt :s
dank
icon

Beste antwoord door shaady 24 augustus 2013, 10:51

Heb maar even gebeld decoder is schijnbaar defect. morgen verwacht ik de nieuwe binnen.
en dit alles koste me maar 10 Minutjes bellen en geen wacht! Alweer een goede service!! (k snap toch niet waarom zoveel mensen klaagen)

Het ligt er ook maar net aan hoe je het gesprek in gaat met Klantenservice. Maar ook hoe Klantenservice het gesprek in gaat.

Daar heb je een punt. Zo zie je maar je bereikt een hoop meer als je gewoon netjes en beleefd blijft ;)
[/close]
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Is de datum van gisteren de datum zoals vermeld in de brief van Telfort?
Wat is je intrainsnelheid van je modem?

Zou je hiervoor eens in willen loggen op je modem via http://192.168.1.254 als je een ZyXEL modem hebt of via http://192.168.2.254 als je een Experiabox hebt.
Gebruiker is admin en ww is 1234

Bij de ZyXEL in het startscherm rechts op system info klikken en even de waarde posten die rechts boven vermeld staan.

Bij de Experiabox staat in het beginscherm onder Status zo iets als dit:
http://i50.tinypic.com/2guw0hi.jpg

Post dit even hier.
Badge
Heb maar even gebeld decoder is schijnbaar defect. morgen verwacht ik de nieuwe binnen.
en dit alles koste me maar 10 Minutjes bellen en geen wacht! Alweer een goede service!! (k snap toch niet waarom zoveel mensen klaagen)
Badge

Het ligt er ook maar net aan hoe je het gesprek in gaat met Klantenservice. Maar ook hoe Klantenservice het gesprek in gaat. 
Badge

Daar heb je een punt. Zo zie je maar je bereikt een hoop meer als je gewoon netjes en beleefd blijft ;)
[/close]
Badge

[/close]

En eerlijk te zijn
Badge
NOGMAAALS SLUIT TOPIC!!!
Reputatie 4
Badge +3
@shaady,

Topic wordt hierbij gesloten.

Henk