beantwoord

Het huis uit, wat te doen met abonnement?

• 29 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 111 keer bekeken

Reputatie 1
Goedendag allen,

Momenteel woon ik nog thuis en ben ik degene die het abonnement bij Telfort op naam heeft en dus ook betaald.
Ik ben nu op zoek naar een eigen woning want ik vind het wel tijd om op mezelf te gaan.
We hebben nu internet + televisie (3 STBs) via glasvezel.
De rest van het gezin zal dezelfde diensten blijven gebruiken dus het lijkt me niet nodig om daar iets aan te veranderen.

Nu is mijn vraag, hoe kan ik dit het beste regelen? Is het het makkelijkst om mijn huidige contract over te laten nemen door mijn moeder en zelf een nieuwe abonnement (bij KPN ivm de overname gok ik) af te sluiten?
Binnen welk tijdsbestek zal dit vallen?
Ook vroeg ik me af hoe ik dit het beste kan regelen als ik dit doe. Telefonisch zodat men direct mee kan kijken en in kan grijpen indien nodig, of toch online en hopen dat alles volgens plan verloopt?

Alvast bedankt!

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 29 augustus 2019, 13:09

Ik zou het huidige abo over laten zetten naar iemand van de huidige bewoners. Dan loopt het bestaande gewoon door.
Contract overnemen

En los daarvan voor jezelf kijken wat je wil op je nieuwe adres.
Bij Telfort kan je geen nieuw abo meer afsluiten,. Maar een postcode check op je nieuwe adres geeft inzicht in de keuzes aan abo's, afsluitkortingen en bijbehorende jaarprijzen.
Bekijk reactie

3 reacties

Ik zou het huidige abo over laten zetten naar iemand van de huidige bewoners. Dan loopt het bestaande gewoon door.
Contract overnemen

En los daarvan voor jezelf kijken wat je wil op je nieuwe adres.
Bij Telfort kan je geen nieuw abo meer afsluiten,. Maar een postcode check op je nieuwe adres geeft inzicht in de keuzes aan abo's, afsluitkortingen en bijbehorende jaarprijzen.
Reputatie 1
Ik zou het huidige abo over laten zetten naar iemand van de huidige bewoners. Dan loopt het bestaande gewoon door.Contract overnemen

Hartelijk dank, hier kan ik wat mee.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Kolkman, welkom bij ons op het forum. Het huis uitgaan is een grote stap waarbij je veel op je pad krijgt natuurlijk. De manier waarop nelly jacoba beschrijft lijkt mij ook het beste. De huidige bewoners behouden het abonnement en na de overname krijg jij er ook geen berichten meer over. Op jouw nieuwe adres kan jij iets nieuws afsluiten 🙂

Reageer