Installatie Telfort, met gratis monteur.
14 juni jl. 11 uur een afspraak met Guidion, mails, sms, jaja we komen eraan..........u raad het al om precies deze dag om 11 uur afgebeld omdat de monteur "ziek" was.
Ook deze dag was er geen monteur van Guidion die iets voor mij kon betekenen!!
Deze dag was gepland al ruim van te voren, alarmeringen aangepast enz.
dus de aansluiting moest deze dag.
Zelf ben ik ondernemer er en heb een technisch bedrijf.
heb een klant afgebeld en zelf alles maar aangesloten.
Conclusie...............de uren die ik er in moest steken waarbij ik mijn klant heb afgebeld, wil Guidion niet vergoeden!
Ook Telfort wil hiervoor geen vergoeding toekennen, ze schuiven elkaar het probleem toe.:8
Pas op met deze (GUIDION) ondernemer, lees de vele slechte reacties op internet.
En mocht u er speciaal vrij moeten nemen, voor uw aansluiting denk goed na en maak duidelijke afspraken.
Wat ik niet begrijp is dat een bedrijf zoals Telfort hier mee in zee gaat.
Ps mijn gratis monteur heb ik nooit gezien!
Beste antwoord door Michael
Hoi ErPe, welkom terug op het forum! Het is niet tof dat je zelf aan de slag moest gaan om de diensten werkend te krijgen. Daar is eigenlijk de monteur voor natuurlijk. Kun je aangeven waarom je bij het ziekmelden van de monteur geen nieuwe afspraak hebt kunnen maken? Dat zou wat mij betreft de meest logische oplossing zijn.
Verder kan ik me voorstellen dat je de tijd die je er zelf in hebt moeten steken graag vergoed ziet. Wij (en Guidion) kunnen echter niet voldoen aan deze vraag. Er was immers sprake van overmacht (zieke monteur) en je zou ook een nieuwe afspraak kunnen maken wat mij betreft. Het zelf in orde maken van de diensten was dus niet écht nodig, vind ik. Mijn collega heeft er zoals afgesproken wél voor gezorgd dat je de kosten terugkrijgt voor het moeten bellen naar de klantenservice.
Ik hoop dat je zo voldoende weet. Mocht je nog een aanvullende vraag of opmerking hebben, deel hem dan alsjeblieft. Ik help je dan verder, met de nodige dosis plezier, uiteraard.
Bekijk reactie
Verder kan ik me voorstellen dat je de tijd die je er zelf in hebt moeten steken graag vergoed ziet. Wij (en Guidion) kunnen echter niet voldoen aan deze vraag. Er was immers sprake van overmacht (zieke monteur) en je zou ook een nieuwe afspraak kunnen maken wat mij betreft. Het zelf in orde maken van de diensten was dus niet écht nodig, vind ik. Mijn collega heeft er zoals afgesproken wél voor gezorgd dat je de kosten terugkrijgt voor het moeten bellen naar de klantenservice.
Ik hoop dat je zo voldoende weet. Mocht je nog een aanvullende vraag of opmerking hebben, deel hem dan alsjeblieft. Ik help je dan verder, met de nodige dosis plezier, uiteraard.
