Helpdesk

• 26 oktober 2012
  • 4 reacties
  • 2019 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Waar kan ik hulp krijgen mbt de internetsnelheid is afgenomen is ?

e-maill functie via website werkt niet, vraag in forum ook niet, gebeld en dan krijg ik te horen dat een storing al een week bij telfort bekekend is en nu pas op de website vermeld staat (staat reeds op opgelost) en dat er verder niks aan te doen is.....

Het jammere is dat ik intern (via VoIP)  bel over een probleem bij Telort en ik daar €2,-- voor moet betalen. Als ik nu hulp wil bij het aanzetten van het modem snap ik dat daar een vergoeding tegenover kan staan.

4 reacties

Badge
Hier ben ik ook benieuwd naar.

Telfort is echt slecht bezig. De forumberichten kunnen dit alleen maar beamen.
Badge +1
@Dennis@telfort,

Mijn excuses voor deze late reactie, ik help u graag verder. Wat voor problemen ervaart u? Als u een omschrijving, uw postcode en huisnummer via een privébericht kenbaar maakt ga ik voor u aan de slag.

Jeroen
Reputatie 1
Badge +1
@Dennis@telfort,

Mijn excuses voor deze late reactie, ik help u graag verder. Wat voor problemen ervaart u? Als u een omschrijving, uw postcode en huisnummer via een privébericht kenbaar maakt ga ik voor u aan de slag.

Jeroen

Beste Jeroen,

Vandaag gebeld door uw collega. Goed technisch gesprek gehad, wat ik gewent was van Telfort.
Snelheid was ondertussen hersteld, zie dat het internet invulform ook weer te bereiken is. De tip voor Telfort: Wellicht wat transparanter qua storingsvermeldingen, lijkt dan misschien of er veel storingen zijn, maar scheelt een hoop vragen en dus weer tijd voor u als Telfort.
Er is daarbij ook een vergoeding aangeboden voor de gemaakte telefoonkosten.  Ik zeg ook, ik maak die kosten nooit want heb de helpdesk – bijna – nooit nodig.

Morgen heb ik wat meer tijd, dan wordt er een lijnmeting gedaan. Ook deze flexibiliteit waardeer ik. 

Bedankt,
Dennis.

( its dat er geen Smiley met een veer is anders.....)
Badge +1
Als ze dat nou eens bij elke klant zouden doen... Ik heb nog aardig wat tegoed dan!

Reageer