beantwoord

Help. Modem en onderdelen kapot.

• 2 november 2017
  • 6 reacties
  • 183 keer bekeken

Badge
Beste medewerker van telfort,

Na een aantal jaren is onze modem niet meer ingebruik ivm kortsluiting.

Doordat een oude kennis niet veel verstand had van het aansluiten van de modem paar jaar geleden zitten we nu met een dillemma, de varkenssnuit is een warreboel aan draadjes en helaas hebben we niet meer de componenten om de aansluiting te verplaatsen naar de hoofdaansluiting. is er een medewerker die me verder kan helpen? Het gaat om een aanvraag voor een nieuwe modem maar helaas was dit de enigste manier om contact op te nemen.
icon

Beste antwoord door Stephen 14 november 2017, 14:19

Beste M.Riadi, aangezien een reactie van jou is uitgebleven dan ga ik ervan uit dat het nieuwe modem naar behoren functioneert. Indien dit niet het geval is laat dan een reactie achter in dit topic.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo M.Riadi, welkom op het forum! Wat vervelend dat het modem defect is. Ik ga je een nieuw exemplaar opsturen welke je binnen enkele dagen ontvangt. Laat je dan even weten of het probleem hiermee is opgelost? Bij voorbaat dank!
Badge
Beste Stephen.

Dankjewel voor je spoedige reactie. Ik zal je laten weten of de probleem opgelost is👍🏾

Grt
Reputatie 8
Badge +7
Beste M.Riadi, aangezien een reactie van jou is uitgebleven dan ga ik ervan uit dat het nieuwe modem naar behoren functioneert. Indien dit niet het geval is laat dan een reactie achter in dit topic.

Reageer