beantwoord

Help! Door fouten van Telfort dreig ik nu afgesloten te worden

• 20 mei 2015
  • 2 reacties
  • 309 keer bekeken

Er is glasvezel in onze wijk aangelegd en ik besloot natuurlijk om hier gebruik van te gaan maken.

Ik had telfort ASDL en heb telfort de opdracht gegeven om de overstap naar telfort glasvezel te regelen. Het aansluiten ging prima en ik maak sinds half februari gebruik van het lekkere snelle telfort Glasvezel. Heerlijk.

Echter... eind februari werd er nog geld van mijn rekening afgeschreven voor Telfort ADSL voor maart! En eind maart gebeurde dat ook weer voor april! Dat was natuurlijk niet de bedoeling. Dus ik heb deze incasso's laten terugboeken en ben gaan bellen. Het bleek dat Telfort een foutje had gemaakt en alles zou gecrediteerd worden. Dat gebeurde niet.

Ondertussen ben ik letterlijk 15 telefoontjes verder, vele meldingen via de website en een aantal aanmaningen verder. Ik heb afgelopen maandag een dreigaanmaning ontvangen dat ik toch echt wel de faktuur moet betalen en dat als ik dat niet doe Telfort mij binnen 3 dagen gaat afsluiten. De afsluitkosten van 25 euro zijn dan voor mijn rekening!

Dus maandag maar weer eens gebeld. De reactie was: Oja, ik zie dat het fout is gegaan. Ik zorg dat u zo snel mogelijk wordt teruggebeld door de afdeling klantrelaties en die gaan dat helemaal voor u regelen. Ik vraag nog vriendelijk of ik hen niet kan bellen, maar dat bleek niet mogelijk. Natuurlijk bellen ze gisteren op een ongelegen moment mij terug en aangezien ik niet terug kan bellen (dat willen ze niet) ben ik weer gaan wachten. Vanmorgen weer gebeld met Telfort. Ik zou met spoed teruggebeld worden, maar helaas, nog steeds geen reactie ontvangen.

Kortom: Telfort maakt fouten, belooft keer op keer deze fouten te herstellen, maar doet dat niet en dreigt nu met afsluiten... Ik weet echt nu niet meer wat ik doen moet....

Heeft iemand tips?
icon

Beste antwoord door Stephen 5 juni 2015, 19:58

@Harm P,

Wat jammer dat ik geen privébericht van jou heb ontvangen. Ik neem aan dat de situatie inmiddels is opgelost.
Mocht ik nog wat voor je kunnen betekenen dan ontvang ik alsnog je privébericht. Hierbij sluit ik dit topic.

Stephen
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
@Harm P,

Welkom op het forum!

Wat fijn dat je gebruikt maakt van ons glasvezel. Ik betreur de fouten vanuit onze kant ten zeerste. Ik ontvang daarom graag jouw naw-gegevens in een privébericht. Dan ga ik erachter aan en zorg ik ervoor dat alles wordt hersteld. :)

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@Harm P,

Wat jammer dat ik geen privébericht van jou heb ontvangen. Ik neem aan dat de situatie inmiddels is opgelost.
Mocht ik nog wat voor je kunnen betekenen dan ontvang ik alsnog je privébericht. Hierbij sluit ik dit topic.

Stephen