Help, Alweer geen internet !

• 30 december 2012
  • 184 reacties
  • 29265 keer bekeken

Badge
Ik heb vandaag al uren GEEN internet en ik wordt hier boos over omdat het al de zoveelste keer is. Niemand die je kan bereiken erg fijn.

Alle resets gedaan en kabels check.
Alle lampjes branden maar het Dsl lampje blijft snel achter elkaar knipperen. Er is gewoon geen internet!!

184 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Ik woon in Leiden (2312) en heb sinds dinsdag avond geen internet... en vandaag ook geen TV :-(

Wat is er nou aan de hand?
@luinwethion: wil je een eigen topic maken voor je eigen probleem?

klik hier: https://forum.telfort.nl/newthread.php?do=newthread&f=267
Reputatie 1
Beste telfort klant,

Na al je posts te hebben gelezen begrijp ik je frustratie maar al te goed. Ik zit nu na een abonnements verhoging met een halvering van mijn snelheid. Communicatie richting de klant kan zeker beter en compensatie voor het niet kunnen internetten lijkt me ook zeer reëel.
Je hebt hier als klant 'recht' op, met name doordat jij als consument je wél aan de overeenkomst houdt.
...als je het 'hard' wil spelen door niet te betalen kom je denk ik bedrogen uit. Je geeft je voordeel hiermee uit handen aangezien nu niet alleen Telfort in gebreke is maar jij dit dan ook bent.
Zie mij reactie meer als een tip, want uiteindelijk ben je vrij om te doen wat je wilt. Maar een besluit gebaseerd op alleen frustratie raad ik je echt af.

succes met je probleem
Badge
@telfort klant,

Tot 17.37 gisteren was er een verbinding, is daarna het modem aangesloten?

Henk

Beste henk,

Er was geen stabiele internetverbinding aanwezig en daarna het andere modem aangesloten en nu gene internet en knippert het dsl lampje alleen..
Badge +1
Niet stabiel? Er was dus wel verbinding en Internet.
Badge
Niet stabiel? Er was dus wel verbinding en Internet.

Je kan het niet echt internet noemen , het signaal komt en gaat en nu helemaal niets meer
Badge
"per gesprek" staat nergens... ;)

Wrm moeilijk doen en niet op mijn woord vertrouwen ??

Consument
0900-9596
Kosten € 0,10 per minuut met een maximum van € 15,- plus de eventuele kosten voor het gebruik van je mobiele telefoon.

Verkoop 0800-1707
Monteursafspraak 088-2000120

Bron:  https://www.telfort.nl/klantenservice/contact/
Badge
@ Jelmer,

Graag een status update aub ?
Badge
@telfort klant,

De afspraak is gemaakt voor tussen 16:00 en 18:00 zoals je zelf schrijft. Ik krijg morgen begin van de middag de feedback van de monteur.

Jelmer
Badge
@telfort klant,

De afspraak is gemaakt voor tussen 16:00 en 18:00 zoals je zelf schrijft. Ik krijg morgen begin van de middag de feedback van de monteur.

Jelmer

Klopt monteur was geweest om 15:30u en binnen de woning was zoals gezegd geen probleem ..
Badge
@telfort klant,

Zodra de reset is uitgevoerd en de verbinding in sync blijft zal ik contact met je opnemen met betrekking tot de compensatie.

Henk

@ Henk,

Ik zou je toch graag willen spreken want ik wil helaas toch mijn abbo waarschijnlijk opzeggen bij telfort.

Zou je in de gelegenheid zijn om mij vandaag na 18:00u te kunnen bellen ?
Badge
Ik woon in Leiden (2312)  en heb sinds dinsdag avond geen internet... en vandaag ook geen TV :-( 

Wat is er nou aan de hand? 
Reputatie 8
Badge +17
Ik doe niet moeilijk, ik constateer alleen maar dat er nergens "per gesprek" staat, en ook niet in de tekst die je hierboven post...

Ik heb er nooit eerder over nagedacht, maar dit zou wel eens een "gat" in de informatie kunnen zijn, snap je? 😉
Badge
@telfort klant

Er is nog steeds geen terugkoppeling van Kpn over de afspraak van 3 dagen geleden. Dit komt omdat het onderzoek nog loopt. Ik heb even gebeld met Kpn en zij geven aan dat er op de hoofdverdeler (de wijkcentrale) apparatuur vervangen moet worden. Helaas kan ik je op dit moment nog geen concrete datum geven wanneer dit gebeurd zal zijn. Ik hou de storingsmelding goed in de gaten en zodra er meer te melden is zal ik dit posten in dit topic.

Jelmer

@Jelmer,

Als ze dan toch bezig zijn vervangen, kunnen ze dan niet apperatuur voor VDSL plaatsen in de wijkcentrale ?
Volgens KPN is dat zeker mogelijk, want ik kan het al bij KPN afsluiten zeg maar en wellicht dat het beter is voor mijn verbinding. ?
Badge
@Jelmer,

En al een update gekregen van hoe lang het nog gaat duren ??
Reputatie 8
Badge +17
dus... op het ISRA punt ziet de monteur gewoon het signaal?

of begrijp ik het verkeerd?

Ik zou namelijk verwachten dat hij het signaal vanuit de centrale (of wijkkast) volgt tot en met het ISRApunt...
Badge
dus... op het ISRA punt ziet de monteur gewoon het signaal?

of begrijp ik het verkeerd?

Ik zou namelijk verwachten dat hij het signaal vanuit de centrale (of wijkkast) volgt tot en met het ISRApunt...

Na enige tijd binnen bezig geweest te zijn en toen naar de centrale heeft hij daarna signaal gemeten vannuit de centrale naar het israpunt. maar nog niet helemaal zoals het zou moeten zijn. Maar van isra naar het nieuwe 2e modem geen dsl signaal, het modem wil niet intrainen, nu zegt de monteur dat hij totaal niet begrijpt hoe dit in kan. Waarschijnlijk is er weer een nieuwe snellere modem nodig dan degene die ik nu al heb maar weet geen andere snellere modem dus jah ..
Reputatie 8
Badge +17
Dus, als ik het goed begrijp, zit er in huis nog een stuk kabel vanaf je ISRApunt tot aan de modem?

Zitten er, misschien zelfs zónder dat jij het weet, nog méérderde aftakkingen in dat stuk kabel?

Als je nu, bij wijze van test, de modem eens rechtstreeks op het ISRApunt koppelt, zonder de aankoppeling van het extra stuk kabel; is dat mogelijk?
Badge
@Jelmer,

En heb je al een terugkoppeling gekregen van de storingsmelding ?? Want zo lopen de dagen op dat ik nog steeds zonder internet zit.
Badge
Weer een dag voorbij zonder een reactie van Telfort :mad:
Badge
ik krijg alleen deze melding nu :

Your router has not established a DSL connection to your local exchange. The DSL light on the router will blink while it is trying to connect, and stay on if it connects successfully.

Your VoIP calls can not be made at this situation.

After checking for common connection problems please recheck the connection status. If the router still cannot connect, contact your ISP for technical assistance.
Badge
AUB TELFORT HELP ME NU EENS EEN KEER !! 😕
Badge
@ Telfort @ Jelmer

Hoe moelijk kan het zijn om een slot te openen voor Telfort/ KPN en dat het zolang moet duren ??

Blijkbaar is het een hele bevalling dat er zo veel complicaties zijn opgetreden.

"Geachte heer ,

Op 18-01-2013 heeft u via het webformulier een vraag gesteld aan de klantenservice van Telfort internet. Hieronder leest u onze reactie.

Telfort vindt het vervelend dat uw verbinding niet naar behoren werkt.
Graag willen wij dat alle klanten optimaal gebruik kunnen maken van onze diensten.

Helaas moeten wij u mededelen dat er complicaties zijn opgetreden.

De toegang tot de probleemlocatie wordt momenteel verhinderd door een defect slot.

Er word met spoed gewerkt aan dit probleem.

Wij vragen u nog geduld te hebben.

U zult spoedig bericht ontvangen.

Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Onze telefonische klantenservice kunt u bereiken op 0900-9596.
De openingstijden zijn als volgt:
ma-vr: 09:00 - 21:00 uur
za: 10:00 - 17:00 uur
zo: gesloten
Tijdens feestdagen kan hierop een uitzondering gelden.

Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen.

Met vriendelijke groet,
Telfort klantenservice internet"
Badge
Check the problems

P-2601HN-F1 is disconnected from the internet, please check WAN settings or contact your ISP.

noise margin upstream: 0 db
output power downstream: 0 db
attenuation upstream: 0 db
noise margin downstream: 0 db
output power upstream: 0 db
attenuation downstream: 0 db
SRA upstream: init
SRA downstream: init
bitswap upstream: enabled
bitswap downstream: enabled
current rate upstream: N/A
interleaving delay upstream: N/A
impulse noise protection upstream: N/A
current rate downstream: N/A
interleaving delay downstream: N/A
impulse noise protection downstream: N/A
attainable rate upstream: N/A
attainable rate downstream: N/A
linetype: N/A
Profile: N/A
operational uptime: N/A
CodeViolations: N/A
FEC: N/A
CodeViolations: N/A
FEC: N/A
Bandborders upstream:
nReturn=-21
Bandborders downstream:
nReturn=-21
Tones upstream:
nReturn=-21
Tones downstream:
nReturn=-21
Reputatie 8
Badge +16
Daar valt niks aan te zien behalve dat er geen verbinding is.
Badge +1
AUB TELFORT HELP ME NU EENS EEN KEER !! 😕

Heb je de mogelijkheid om een Telfort winkel te bezoeken bij jouw in de omgeving ?

Reageer