Help, Alweer geen internet !

• 30 december 2012
  • 184 reacties
  • 29268 keer bekeken

Badge
Ik heb vandaag al uren GEEN internet en ik wordt hier boos over omdat het al de zoveelste keer is. Niemand die je kan bereiken erg fijn.

Alle resets gedaan en kabels check.
Alle lampjes branden maar het Dsl lampje blijft snel achter elkaar knipperen. Er is gewoon geen internet!!

184 reacties

Badge +1
19 December 2012 ?????????
Badge
19 December 2012 ?????????

Ze bedoelden natuurlijk a.s zaterdag 19 januari om 14:00 u maar ze stuurde me toch wat anders per e-mail..
Deze e-mail komt van de Telfort klantenservice, want ik had via de website om een update gevraagd.

De jongeman aan de telefoon wilde heel graag dat ik per direct het abbo opzegde en hij wilde dat graag regelen voor me, dit werd me meerdere malen aangeraden tijdens het telefoongesprek.

En ik dacht dat Telfort klanten nodig en en bestaande klanten wilde behouden maar zo te horen niet hoor...
Badge
@Jelmer..

Nog steeds geen nieuws ???
Badge
@telfort klant

Er is nog steeds geen terugkoppeling van Kpn over de afspraak van 3 dagen geleden. Dit komt omdat het onderzoek nog loopt. Ik heb even gebeld met Kpn en zij geven aan dat er op de hoofdverdeler (de wijkcentrale) apparatuur vervangen moet worden. Helaas kan ik je op dit moment nog geen concrete datum geven wanneer dit gebeurd zal zijn. Ik hou de storingsmelding goed in de gaten en zodra er meer te melden is zal ik dit posten in dit topic.

Jelmer
Badge
@telfort klant

Er is nog steeds geen terugkoppeling van Kpn over de afspraak van 3 dagen geleden. Dit komt omdat het onderzoek nog loopt. Ik heb even gebeld met Kpn en zij geven aan dat er op de hoofdverdeler (de wijkcentrale) apparatuur vervangen moet worden. Helaas kan ik je op dit moment nog geen concrete datum geven wanneer dit gebeurd zal zijn. Ik hou de storingsmelding goed in de gaten en zodra er meer te melden is zal ik dit posten in dit topic.

Jelmer

@Jelmer,

Dit vindt ik natuurlijk absoluut niet leuk, nu zit ik dus nog langer zonder internet.
Badge
@Jelmer,

Houdt er wel rekening mee Jelmer dat ik natuurlijk niet het abbonementsgeld vooraf ga betalen in feb zolang het probleem niet opgelost is.
Dit houdt in dat ik vanaf 01-12-2012 geen fatsoenlijk internet heb gehad !
Reputatie 8
Badge +16
@telfort klant

Ik begrijp je frustratie maar Telfort hanteerd altijd een standaard regel, eerst zorgen dat het probleem opgelost is en daarna kijken hoe de klant gecompenseerd kan worden voor het ontbreken van diensten.
Wil je geen onnodige problemen krijgen dan is het verstandig om gewoon je facturen te betalen.
Facturatie staat altijd los van eventuele problemen, wanneer jij nu een rekening tegen gaat houden loop je echt het risico op meer ellende, onnodige afsluiting en aanmelding bij Preventel, kortom meer ellende waar je beslist niet op zit te wachten.

Compensatie (indien van toepassing) zal in jouw geval als de problemen voor 10 februari opgelost zijn (ja ik weet het, is ver weg) op de factuur van eind Februari verrekend worden.
Badge
Ja ik snap wel dat Telfort die regel heeft ( trouwens deze regel staat nergens in de voorwaarden vastgelegd) maar ik vindt dat Telfort nu wel zn best mag doen om een klant die al vanaf 2008 klant is bij Telfort dat er ook voor mij daadwerkelijk actie ondernomen wordt.

En Telfort zou mij updates van de werkzaamheden moeten geven en niet dat ik als klant elke zelf erachteraan moet gaan want daar wordt ik nu zo moe van. Telfort moet gewoon mij een datum geven van dan moet het uiterlijk opgelost zijn !
Reputatie 8
Badge +17
Ongeacht hoeláng een klant bij Telfort is is er een verplichting om de afspraken in de AV na te komen, van leverancier én van klant.

Voor geschillen is er een geschillencommissie en daar valt het niet betalen of het storneren van een incasso niet buiten.

Uiteraard is jouw situatie vervelend, maar ik zou de uitkomst uiteindelijk even afwachten!
Badge
AUB TELFORT HELP ME NU EENS EEN KEER !! 😕

Stomme vraag misschien maar hoe kun je hier reageren als je geen internetverbinding hebt?
klinkt misschien een beetje cru maar ik krijg sterk de indruk dat je geen actie hebt ondernomen sinds de ontstane klacht op 390 december 2012 en dat die internetproblemen meevallen aangezien je hier toch regelmatig online bent.
Voor het geval dat ik het mis heb en je via de buren of een internetcafe reageert op dit forum dan heb ik een tip voor je die een hoop ergernis kan besparen:

Neem even contact op met 088-2000120, dat is de partner van telfort, zij zorgen voor de technische zijde en komen graag langs om de storing te verhelpen. Indien het internet probleem inderdaad niet door jou is veroorzaakt maar een mankement aan de zijde van KPN/Telfort betreft, dan zijn de kosten voor de veroorzakwer, voor zover mij bekend;)
Badge
@RNI2020a

Het nummer dat je op geeft is het nummer van Guidion, het bedrijf dat de installaties van modems en TV-ontvangers voor Telfort verzorgt. Zij kunnen geen storingen buiten woningen oplossen.

Jelmer
Badge
@RNI2020a

Het nummer dat je op geeft is het nummer van Guidion, het bedrijf dat de installaties van modems en TV-ontvangers voor Telfort verzorgt. Zij kunnen geen storingen buiten woningen oplossen.

Jelmer

@Jelmer Ik krijg de indruk dat de storing in het ISRA punt zelf zit, los comtact of kabelbreukje en daar is Guidion voor. Indien het een stoiring buiten de abbonnee zijn/haar huis betreft, dan is het een zaak voor KPN, zij zijn immers eigenaar van de lijnen. Een keer doormeten op afstand en de oorzaak komt vanzelf naar voren.
Overigens, als de klant de berichten vanaf zijn/haar Telfort IP adres verzendt dan heeft hij/zij internet, bij regelmatige uitval is het 9 van de 10 keer een los contact. Doormeten dus;)
Badge
@RNI2020a

Ik waardeer het dat je probeert te helpen 🙂, maar zoals ik eerder vandaag al schreef:

Ik heb even gebeld met Kpn en zij geven aan dat er op de hoofdverdeler (de wijkcentrale) apparatuur vervangen moet worden.

Jelmer
Badge
Stomme vraag misschien maar hoe kun je hier reageren als je geen internetverbinding hebt?
klinkt misschien een beetje cru maar ik krijg sterk de indruk dat je geen actie hebt ondernomen sinds de ontstane klacht op 390 december 2012 en dat die internetproblemen meevallen aangezien je hier toch regelmatig online bent.
Voor het geval dat ik het mis heb en je via de buren of een internetcafe reageert op dit forum dan heb ik een tip voor je die een hoop ergernis kan besparen:

Neem even contact op met 088-2000120, dat is de partner van telfort, zij zorgen voor de technische zijde en komen graag langs om de storing te verhelpen. Indien het internet probleem inderdaad niet door jou is veroorzaakt maar een mankement aan de zijde van KPN/Telfort betreft, dan zijn de kosten voor de veroorzakwer, voor zover mij bekend;)

@ RNI2020 

Ik zit hier op het forum met mijn telefoon als hotspot en overdag via mijn werk .. ik snap je hele reactie niet?
Badge
@Jelmer Ik krijg de indruk dat de storing in het ISRA punt zelf zit, los comtact of kabelbreukje en daar is Guidion voor. Indien het een stoiring buiten de abbonnee zijn/haar huis betreft, dan is het een zaak voor KPN, zij zijn immers eigenaar van de lijnen. Een keer doormeten op afstand en de oorzaak komt vanzelf naar voren.
Overigens, als de klant de berichten vanaf zijn/haar Telfort IP adres verzendt dan heeft hij/zij internet, bij regelmatige uitval is het 9 van de 10 keer een los contact. Doormeten dus;)

De berichten worden niet verzonden van mijn Telfort IP adres maar vanaf mijn werklocatie en via internet van mijn telefoon !
Badge
@telfort klant

Ik begrijp je frustratie maar Telfort hanteerd altijd een standaard regel, eerst zorgen dat het probleem opgelost is en daarna kijken hoe de klant gecompenseerd kan worden voor het ontbreken van diensten.
Wil je geen onnodige problemen krijgen dan is het verstandig om gewoon je facturen te betalen.
Facturatie staat altijd los van eventuele problemen, wanneer jij nu een rekening tegen gaat houden loop je echt het risico op meer ellende, onnodige afsluiting en aanmelding bij Preventel, kortom meer ellende waar je beslist niet op zit te wachten.

Compensatie (indien van toepassing) zal in jouw geval als de problemen voor 10 februari opgelost zijn (ja ik weet het, is ver weg) op de factuur van eind Februari verrekend worden.

De wet voorziet in een oplossing voor gevallen waarin een van de partijen zijn verplichtingen niet nakomt. Wanneer de provider niet aan zijn verplichtingen voldoet en in verzuim is, dan mag je als wederpartij je verplichtingen opschorten, in dit geval stoppen met betalen dus.
Badge

@ RNI2020 

Ik zit hier op het forum met mijn telefoon als hotspot en overdag via mijn werk .. ik snap je hele reactie niet?

Ik lees net, via jelmer, dat KPN er mee bezig is, probleem zit dus buiten je huis.
Badge
Ik lees net, via jelmer, dat KPN er mee bezig is, probleem zit dus buiten je huis.

Een kleine Tip voor je.. lees eerst alle pagina's voordat je een reactie plaats .. anders komt het heel raar over ..
Badge
@telfort klant

Jelmer

@Jelmer,

Als ze dan toch bezig zijn vervangen, kunnen ze dan niet apperatuur voor VDSL plaatsen in de wijkcentrale ?
Volgens KPN is dat zeker mogelijk, want ik kan het al bij KPN afsluiten zeg maar en wellicht dat het beter is voor mijn verbinding. ?
Badge
@Jelmer,

En al een update gekregen van hoe lang het nog gaat duren ??
Badge
@ Telfort @ Jelmer

Hoe moelijk kan het zijn om een slot te openen voor Telfort/ KPN en dat het zolang moet duren ??

Blijkbaar is het een hele bevalling dat er zo veel complicaties zijn opgetreden.

"Geachte heer ,

Op 18-01-2013 heeft u via het webformulier een vraag gesteld aan de klantenservice van Telfort internet. Hieronder leest u onze reactie.

Telfort vindt het vervelend dat uw verbinding niet naar behoren werkt.
Graag willen wij dat alle klanten optimaal gebruik kunnen maken van onze diensten.

Helaas moeten wij u mededelen dat er complicaties zijn opgetreden.

De toegang tot de probleemlocatie wordt momenteel verhinderd door een defect slot.

Er word met spoed gewerkt aan dit probleem.

Wij vragen u nog geduld te hebben.

U zult spoedig bericht ontvangen.

Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Onze telefonische klantenservice kunt u bereiken op 0900-9596.
De openingstijden zijn als volgt:
ma-vr: 09:00 - 21:00 uur
za: 10:00 - 17:00 uur
zo: gesloten
Tijdens feestdagen kan hierop een uitzondering gelden.

Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen.

Met vriendelijke groet,
Telfort klantenservice internet"
Badge
En is er al een statusupdate ???
Badge
Weer een week voorbij en een weekend  en nog steeds geen internet...
Badge
@Jelmer,

Is er al een status update aub ??
Badge
@Jelmer,

Is er al een status update aub ??

Reageer