Help, Alweer geen internet !
Ik heb vandaag al uren GEEN internet en ik wordt hier boos over omdat het al de zoveelste keer is. Niemand die je kan bereiken erg fijn.
Alle resets gedaan en kabels check.
Alle lampjes branden maar het Dsl lampje blijft snel achter elkaar knipperen. Er is gewoon geen internet!!
Alle resets gedaan en kabels check.
Alle lampjes branden maar het Dsl lampje blijft snel achter elkaar knipperen. Er is gewoon geen internet!!
Page 2 / 8
Ik heb de gegevens in goede orde ontvangen.
Er wordt morgen een nieuw modem bij u geleverd, wil je deze dan aansluiten?
Henk
Weet u zeker dat de modem vandaag geleverd wordt want ik heb nog niets gezien ...Heeft u het track en tracenummer van de bezorger voor mij ?
Tijdens het weekend is hier geen Telfort medewerker aanwezig dat wordt dus afwachten vandaag
Dacht ik wel .. maar ik hoopte dat Telfort Zaterdag in iedergeval ook aanwezig was... nu wordt het afwachten maar ik ga niet hele dag eropwachten hoor..
Helaas.. de hele dag speciaal gewacht op het Modem .... maar helaas niemand op komen dagen ...
Ik hoop echt dat ik vandaag het nieuwe modem krijg want ik wacht nu al zo lang...
Ik word een beetje weemoedig van de slechte berichten hier, aangezien mijn ervaring tot nu toe ook belabberd is. Geen (bedrijfs)telefoon (bestaat niet toon), geen internet.
Hulp a d telefoon vrijdag redelijk, maar langdurig en dus duur door verplicht met mobiel bellen.
Hulp a d telefoon vrijdag redelijk, maar langdurig en dus duur door verplicht met mobiel bellen.
Kan iemand van Telfort mij vertellen wanneer het nieuwe modem komt ?
Gewoon bellen? Let op de verborgen telefoonkosten! #ikbaalvantelfort
Nou ik ga echt niet meer bellen heeft me al genoeg belkosten gekost ! telfort zou zn verantwoordelijkheid moeten nemen en de klant eens echt serieus moeten nemen.
Net nieuwe 2e handse modem gekregen van Telfort, die aangesloten en wat zie ik ... nog steeds geen internet !!
Het DSL lampje blijgt maar knipperen of gaat helemaal uit, modem is zowel harde reset als de reboot via de statuspagina gereset maar na uren nog steeds geen succes en geen internet.
Op de statuspagina geeft die aan volgende aan:
1 01 01 00:00:56 info Time initialized fail
2 01 01 01:01:23 info DSL up down log: DSL down.
3 01 01 00:05:56 info Time initialized fail
4 01 01 00:10:56 info Time initialized fail [last message repeated 1 times in 0 seconds]
5 01 01 00:15:56 info Time initialized fail [last message repeated 1 times in 0 seconds]
6 01 01 00:20:56 info Time initialized fail [last message repeated 1 times in 0 seconds]
7 01 01 00:25:56 info Time initialized fail [last message repeated 1 times in 0 seconds]
noise margin upstream: 0 db
output power downstream: 0 db
attenuation upstream: 0 db
noise margin downstream: 0 db
output power upstream: 0 db
attenuation downstream: 0 db
SRA upstream: init
SRA downstream: init
bitswap upstream: enabled
bitswap downstream: enabled
current rate upstream: N/A
interleaving delay upstream: N/A
impulse noise protection upstream: N/A
current rate downstream: N/A
interleaving delay downstream: N/A
impulse noise protection downstream: N/A
attainable rate upstream: N/A
attainable rate downstream: N/A
linetype: N/A
Profile: N/A
operational uptime: N/A
CodeViolations: N/A
FEC: N/A
CodeViolations: N/A
FEC: N/A
Bandborders upstream:
nReturn=-21
Bandborders downstream:
nReturn=-21
Tones upstream:
nReturn=-21
Tones downstream:
nReturn=-21
Op de statuspagina geeft die aan volgende aan:
1 01 01 00:00:56 info Time initialized fail
2 01 01 01:01:23 info DSL up down log: DSL down.
3 01 01 00:05:56 info Time initialized fail
4 01 01 00:10:56 info Time initialized fail [last message repeated 1 times in 0 seconds]
5 01 01 00:15:56 info Time initialized fail [last message repeated 1 times in 0 seconds]
6 01 01 00:20:56 info Time initialized fail [last message repeated 1 times in 0 seconds]
7 01 01 00:25:56 info Time initialized fail [last message repeated 1 times in 0 seconds]
noise margin upstream: 0 db
output power downstream: 0 db
attenuation upstream: 0 db
noise margin downstream: 0 db
output power upstream: 0 db
attenuation downstream: 0 db
SRA upstream: init
SRA downstream: init
bitswap upstream: enabled
bitswap downstream: enabled
current rate upstream: N/A
interleaving delay upstream: N/A
impulse noise protection upstream: N/A
current rate downstream: N/A
interleaving delay downstream: N/A
impulse noise protection downstream: N/A
attainable rate upstream: N/A
attainable rate downstream: N/A
linetype: N/A
Profile: N/A
operational uptime: N/A
CodeViolations: N/A
FEC: N/A
CodeViolations: N/A
FEC: N/A
Bandborders upstream:
nReturn=-21
Bandborders downstream:
nReturn=-21
Tones upstream:
nReturn=-21
Tones downstream:
nReturn=-21
Ik snap eiigenlijk niet waarom Telfort een forum heeft en dan gewoon zelf er nauwelijks op aanwezig is .
Easy, om andere toekomstige klanten te laten lezen waar ze dan aan toe zijn....
Ja... zeker dan weten ze meteen hoe serieus ze als klant genomen worden door Telfort.
@telfort klant,
Tot 17.37 gisteren was er een verbinding, is daarna het modem aangesloten?
Henk
Tot 17.37 gisteren was er een verbinding, is daarna het modem aangesloten?
Henk
Tot 17.37 gisteren was er een verbinding, is daarna het modem aangesloten?
Henk
Beste henk,
Er was geen stabiele internetverbinding aanwezig en daarna het andere modem aangesloten en nu gene internet en knippert het dsl lampje alleen..
Je kan het niet echt internet noemen , het signaal komt en gaat en nu helemaal niets meer
ik krijg alleen deze melding nu :
Your router has not established a DSL connection to your local exchange. The DSL light on the router will blink while it is trying to connect, and stay on if it connects successfully.
Your VoIP calls can not be made at this situation.
After checking for common connection problems please recheck the connection status. If the router still cannot connect, contact your ISP for technical assistance.
Your router has not established a DSL connection to your local exchange. The DSL light on the router will blink while it is trying to connect, and stay on if it connects successfully.
Your VoIP calls can not be made at this situation.
After checking for common connection problems please recheck the connection status. If the router still cannot connect, contact your ISP for technical assistance.
AUB TELFORT HELP ME NU EENS EEN KEER !! 😕
AUB TELFORT HELP ME NU EENS EEN KEER !! 😕
Heb je de mogelijkheid om een Telfort winkel te bezoeken bij jouw in de omgeving ?
Heb ik allang helaas geprobeerd en daar werken dan studenten die geven dat ze niets kunnen doen en dat ik de klantenservice zelf moet bellen.
Verkopen kunnen ze als de beste Telfort met hun smoesjes maar problemen oplossen ho maar ...
Page 2 / 8
Reageer
Welkom
Heb je nog geen forumaccount? Maak een account aan
Inloggen met Facebook
Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.