Help, Alweer geen internet !

• 30 december 2012
  • 184 reacties
  • 29268 keer bekeken

Toon het eerste bericht

184 reacties

Badge
@telfort klant,

Die wordt vandaag of morgen bij je afgeleverd. Mail is niet mogelijk helaas.

Henk

@Henk,

Hartelijk dank... Tevens krijg ik dan morgen een doos om het modem retour te zenden ? En tot welke dag heb ik nog signaal  zeg maar ?
Badge
@Jelmer,

Graag zou ik willen doorgeven dat factuur met Factuurnummer: 3521647568 nog niet betaald gaat worden. Eerst zou ik  gezien willen hebben dat de problemen opgelost zijn en dan ben ik bereid om zoals altijd geweest te betalen.
Reputatie 8
Badge +17
@Jelmer,

Graag zou ik willen doorgeven dat factuur met Factuurnummer: 3521647568 nog niet betaald gaat worden. Eerst zou ik gezien willen hebben dat de problemen opgelost zijn en dan ben ik bereid om zoals altijd geweest te betalen.
Lijkt me niet zo verstandig... anders gaat de technische storing over in een administratieve afsluiting...
Je kan beter einde storing afwachten, hoe vervelend ook, en daarna een compensatie afspreken.
Netto hetzelfde resultaat, en zónder aantekening van "achterstand van betaling" en eventuele vermelding bij Preventel...

maar... je mag zélf kiezen natuurlijk...

just my 2 cents...
Reputatie 4
Badge +3
@telfort_klant,

Ik heb je zojuist een privé bericht verstuurd met daarin de track/trace van het modem.

Henk
Badge
Vreemd, ik dacht dat het maximum bedrag €15 is?!?

Ja 15 euro max per gesprek. plus de mobiele extra kosten ..ik heb Telfort al meer dan 4x gesproken dsu tel maar uit ...
Reputatie 4
Badge +3
@telfort klant,

Tot 17.37 gisteren was er een verbinding, is daarna het modem aangesloten?

Henk
Badge
@Jelmer,

Is er al een status update aub ??
Reputatie 8
Badge +17
"per gesprek" staat nergens... 😉
Badge
@telfort_klant,

Ik heb je zojuist een privé bericht verstuurd met daarin de track/trace van het modem.

Henk

@Henk,

Ik heb je een PM terug gestuurd...Hartelijk dank voor de track en trace code alleen wil ik net gaan kijken en heeft net TNT weer een storing

Reageer