Help, Alweer geen internet !
Ik heb vandaag al uren GEEN internet en ik wordt hier boos over omdat het al de zoveelste keer is. Niemand die je kan bereiken erg fijn.
Alle resets gedaan en kabels check.
Alle lampjes branden maar het Dsl lampje blijft snel achter elkaar knipperen. Er is gewoon geen internet!!
Alle resets gedaan en kabels check.
Alle lampjes branden maar het Dsl lampje blijft snel achter elkaar knipperen. Er is gewoon geen internet!!
Page 5 / 8
Weer een dag voorbij zonder een reactie van Telfort :mad:
En weer een dag zonder internet ...
daarmee hoop ik dat er toch iemand Telfort wakker wordt en het fatsoen heeft om een reactie te geven
mwah, Telfort is wel wakker, maar is afhankelijk van een andere partij, zoals je misschien gelezen hebt...
en zolang die partij géén update geeft heeft het weinig zin.
buiten het feit dat ik het voor jou ook niet leuk vindt dat je géén Internet connectie hebt!
en zolang die partij géén update geeft heeft het weinig zin.
buiten het feit dat ik het voor jou ook niet leuk vindt dat je géén Internet connectie hebt!
Op 21-01-2013 heeft u via het webformulier een vraag gesteld aan de klantenservice van Telfort internet. Hieronder leest u onze reactie.
Telfort stelt het op prijs dat u gebruik maakt van onze diensten.
Het probleem is in onderzoek.
Er is vertraging opgelopen omdat de monteur geen toegang had tot de centrale. Het slot op de centrale is onklaar gemaakt en hiervoor moet een ander bedrijf proberen de deur te forceren.
Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen.
Wat een grote amateur bedrijf zeg, is het zo moeilijk om een slot van een deur te openen ?
Telfort stelt het op prijs dat u gebruik maakt van onze diensten.
Het probleem is in onderzoek.
Er is vertraging opgelopen omdat de monteur geen toegang had tot de centrale. Het slot op de centrale is onklaar gemaakt en hiervoor moet een ander bedrijf proberen de deur te forceren.
Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen.
Wat een grote amateur bedrijf zeg, is het zo moeilijk om een slot van een deur te openen ?
@telfort klant
Ik heb zojuist een update gekregen. De monteur staat ingepland voor donderdag 24 januari tussen 10.00 en 12.00. Ik verwacht donderdag in de loop van de middag een terugkoppeling van de monteur te krijgen. Ik post deze update zodra ik hem heb in dit topic.
Jelmer
Ik heb zojuist een update gekregen. De monteur staat ingepland voor donderdag 24 januari tussen 10.00 en 12.00. Ik verwacht donderdag in de loop van de middag een terugkoppeling van de monteur te krijgen. Ik post deze update zodra ik hem heb in dit topic.
Jelmer
Ik heb zojuist een update gekregen. De monteur staat ingepland voor donderdag 24 januari tussen 10.00 en 12.00. Ik verwacht donderdag in de loop van de middag een terugkoppeling van de monteur te krijgen. Ik post deze update zodra ik hem heb in dit topic.
Jelmer
@Jelmer,
Dank je wel voor de update.. Moet de monteur ook binnen zijn of kan hij zelf alles buiten in de strata regelen ?
De monteur hoeft niet bij je naar binnen te komen.
Jelmer
@Jelmer,
Weet je dan ook zeker dat het probleem dan ok zeker opgelost is donderdag en dat ik dan eindelijk na zo lange tijd weer internet heb ?
@Jelmer,
Graag zou ik willen doorgeven dat factuur met Factuurnummer: 3521647568 nog niet betaald gaat worden. Eerst zou ik gezien willen hebben dat de problemen opgelost zijn en dan ben ik bereid om zoals altijd geweest te betalen.
Graag zou ik willen doorgeven dat factuur met Factuurnummer: 3521647568 nog niet betaald gaat worden. Eerst zou ik gezien willen hebben dat de problemen opgelost zijn en dan ben ik bereid om zoals altijd geweest te betalen.
@Jelmer,Lijkt me niet zo verstandig... anders gaat de technische storing over in een administratieve afsluiting...
Graag zou ik willen doorgeven dat factuur met Factuurnummer: 3521647568 nog niet betaald gaat worden. Eerst zou ik gezien willen hebben dat de problemen opgelost zijn en dan ben ik bereid om zoals altijd geweest te betalen.
Je kan beter einde storing afwachten, hoe vervelend ook, en daarna een compensatie afspreken.
Netto hetzelfde resultaat, en zónder aantekening van "achterstand van betaling" en eventuele vermelding bij Preventel...
maar... je mag zélf kiezen natuurlijk...
just my 2 cents...
Jelmer,
En is er al een update van de monteur
een update gekregen. De monteur staat ingepland voor donderdag 24 januari tussen 10.00 en 12.00. Ik verwacht donderdag in de loop van de middag een terugkoppeling van de monteur te krijgen. Ik post deze update zodra ik hem heb in dit topic.
En is er al een update van de monteur
een update gekregen. De monteur staat ingepland voor donderdag 24 januari tussen 10.00 en 12.00. Ik verwacht donderdag in de loop van de middag een terugkoppeling van de monteur te krijgen. Ik post deze update zodra ik hem heb in dit topic.
@Jelmer,
Weet je al of er een update is van de monteur ??
Weet je al of er een update is van de monteur ??
Reputatie 1
Beste telfort klant,
Na al je posts te hebben gelezen begrijp ik je frustratie maar al te goed. Ik zit nu na een abonnements verhoging met een halvering van mijn snelheid. Communicatie richting de klant kan zeker beter en compensatie voor het niet kunnen internetten lijkt me ook zeer reëel.
Je hebt hier als klant 'recht' op, met name doordat jij als consument je wél aan de overeenkomst houdt.
...als je het 'hard' wil spelen door niet te betalen kom je denk ik bedrogen uit. Je geeft je voordeel hiermee uit handen aangezien nu niet alleen Telfort in gebreke is maar jij dit dan ook bent.
Zie mij reactie meer als een tip, want uiteindelijk ben je vrij om te doen wat je wilt. Maar een besluit gebaseerd op alleen frustratie raad ik je echt af.
succes met je probleem
Na al je posts te hebben gelezen begrijp ik je frustratie maar al te goed. Ik zit nu na een abonnements verhoging met een halvering van mijn snelheid. Communicatie richting de klant kan zeker beter en compensatie voor het niet kunnen internetten lijkt me ook zeer reëel.
Je hebt hier als klant 'recht' op, met name doordat jij als consument je wél aan de overeenkomst houdt.
...als je het 'hard' wil spelen door niet te betalen kom je denk ik bedrogen uit. Je geeft je voordeel hiermee uit handen aangezien nu niet alleen Telfort in gebreke is maar jij dit dan ook bent.
Zie mij reactie meer als een tip, want uiteindelijk ben je vrij om te doen wat je wilt. Maar een besluit gebaseerd op alleen frustratie raad ik je echt af.
succes met je probleem
Na al je posts te hebben gelezen begrijp ik je frustratie maar al te goed. Ik zit nu na een abonnements verhoging met een halvering van mijn snelheid. Communicatie richting de klant kan zeker beter en compensatie voor het niet kunnen internetten lijkt me ook zeer reëel.
Je hebt hier als klant 'recht' op, met name doordat jij als consument je wél aan de overeenkomst houdt.
...als je het 'hard' wil spelen door niet te betalen kom je denk ik bedrogen uit. Je geeft je voordeel hiermee uit handen aangezien nu niet alleen Telfort in gebreke is maar jij dit dan ook bent.
Zie mij reactie meer als een tip, want uiteindelijk ben je vrij om te doen wat je wilt. Maar een besluit gebaseerd op alleen frustratie raad ik je echt af.
succes met je probleem
@Zelfdeproblemen
Ben blij dat er iemand in iedergeval mijn frustaties begrijpt. Ik zal wel vooraf betalen maar inmiddels gaat er wel een aangetekende brief naar de heer Robin Clements te Amsterdam en een brief aan de heer Visser van KPN te Den Haag . Ik zit nog na te denken of ik ook een brioef stuur naar de Voorzitter: Drs. J.B.M. Streppel, voorzitter van de Raad van Commissarissen van Koninklijke KPN N.V. & de Secretaris: Dr. R. van Rooij, chief legal officer en Secretaris van Koninklijke KPN N.V.
Ik heb net een prive telefoontje gekregen maar was te laat met opnemen, rinkelde maar 3x en ikkreeg erna een smsje van dat KPN een monteursafspraak met mij wil maken. Kan iemand van telfort vragen of ze me nogmaals terug kunnen bellen of mijn een telefoonnummer geven zodat ik zelf terug kan bellen ?
@telfort klant,
Ik heb Kpn verzocht nogmaals contact op te nemen voor het maken van een afspraak.
Jelmer
Ik heb Kpn verzocht nogmaals contact op te nemen voor het maken van een afspraak.
Jelmer
Ik heb Kpn verzocht nogmaals contact op te nemen voor het maken van een afspraak.
Jelmer
@Jelmer,
Kan je mij geen statusupdate geven van de storing ?
@telfort klant,
Er moet door de Kpn monteur onderzoek gedaan worden tot en met het ISRA-punt in jouw woning. Vermoedelijk is het probleem na dit onderzoek verholpen.
Jelmer
Er moet door de Kpn monteur onderzoek gedaan worden tot en met het ISRA-punt in jouw woning. Vermoedelijk is het probleem na dit onderzoek verholpen.
Jelmer
Er moet door de Kpn monteur onderzoek gedaan worden tot en met het ISRA-punt in jouw woning. Vermoedelijk is het probleem na dit onderzoek verholpen.
Jelmer
@Jelmer,
We zullen zien... de monteur komt morgen tussen 16:00-18:00 u ik ben benieuwd wat die kan doen als de vorige monteur zeker had vastgesteld dat het niet aan het israpunt ligt.
@ Jelmer,
Graag een status update aub ?
Graag een status update aub ?
@telfort klant,
De afspraak is gemaakt voor tussen 16:00 en 18:00 zoals je zelf schrijft. Ik krijg morgen begin van de middag de feedback van de monteur.
Jelmer
De afspraak is gemaakt voor tussen 16:00 en 18:00 zoals je zelf schrijft. Ik krijg morgen begin van de middag de feedback van de monteur.
Jelmer
De afspraak is gemaakt voor tussen 16:00 en 18:00 zoals je zelf schrijft. Ik krijg morgen begin van de middag de feedback van de monteur.
Jelmer
Klopt monteur was geweest om 15:30u en binnen de woning was zoals gezegd geen probleem ..
Page 5 / 8
Reageer
Welkom
Heb je nog geen forumaccount? Maak een account aan
Inloggen met Facebook
Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.