Help, Alweer geen internet !

• 30 december 2012
  • 184 reacties
  • 29265 keer bekeken

Toon het eerste bericht

184 reacties

Badge +1
Misschien een overbodige vraag maar heb jij wel eens een bezoek gehad van een (KPN) monteur om dit probleem te onderzoeken ?
Badge
Misschien een overbodige vraag maar heb jij wel eens een bezoek gehad van een (KPN) monteur om dit probleem te onderzoeken ?

van 2008 tot 2010 geen enkele probleem, super goede internet vanaf 2011 tot 2012  heb ik al 4 of 5 keer KPN monteurs thuis gehad die thuis alles door hadden gemeten en allen geven aan dat het probleem buiten mijn woning ligt namelijk in de wijkcentrale... maar helaas het is nog niet goed opgelost dat het weer zoals eerst was.Ik heb inmiddels al 4 modems gekregen omdat die snotneuzen bij de klantenservice telkens zeggen dat het aan de modem ligt terwijl dat helemaal niet het geval is. Maar ja en hier reageerd nauwelijks iemand van Telfort.
Badge +1
Vervelend zeg en ken je iemand bij jouw in de straat / buurt die ook een KPN - Telfort abo heeft ?
Badge
Vervelend zeg en ken je iemand bij jouw in de straat / buurt die ook een KPN - Telfort abo heeft ?

Ik durf het niet te zeggen, maar als iemand het mij vraagt dan raad ik Telfort zeker af !
Badge +1

Ik durf het niet te zeggen, maar als iemand het mij vraagt dan raad ik Telfort zeker af !

Ik begrijp je reactie maar als ik naar m'n eigen aansluiting kijk die 13 maanden aan de gang is dan ben ik 100% tevreden tot nu toe toe, even afkloppen dus maar toe nu toe geen enkele keer een grote storing gehad. Elke dag online. Ik controleer elke dag intensief mijn verbinding. Jouw probleem moet gewoon opgelost worden. Of je er beter van wordt om over te stappen naar een andere adsl of vdsl aanbieder, geen idee. Als je erachter kan komen en ook kan bewijzen dat het probleem niet alleen bij jou is maar ook bij anderen in jouw straat dan zullen ze er toch echt serieus wat aan moeten gaan doen.
Badge
Weer een dag zonder internet ...:mad:
Badge
Ik heb de modem gefilmd zodat misschien Telfort kan kijken wat er aan de hand is ...
http://docs.google.com/open?id=0B59vJWZ1Gv76Y0x1Q2NaR1RDQkU
Badge +1
Weer een dag zonder internet ...:mad:

:D

Klantenservice is open?
Badge

Klantenservice is open?

Heb je de vorige pagina's al gelezen ???
Badge +1

Klantenservice is open?

Heb je de vorige pagina's al gelezen ???

Ja, klantenservice is open. :)
Als je iets wilt moeg je er ook wat voor doen!
Badge
@telfort klant

Ik zie inderdaad dat er momenteel weer geen verbinding is. Ik heb het storingsonderzoek doorgezet naar Kpn voor nader onderzoek. Er zal contact met je worden opgenomen voor een afspraak met een monteur.

Jelmer
Badge
Ja, klantenservice is open. :)
Als je iets wilt moeg je er ook wat voor doen!

heb er al genoeg voor gedaan, heb er al genoeg voor gebeld, klantenservice doet niets !
Badge
@telfort klant

Ik zie inderdaad dat er momenteel weer geen verbinding is. Ik heb het storingsonderzoek doorgezet naar Kpn voor nader onderzoek. Er zal contact met je worden opgenomen voor een afspraak met een monteur.

Jelmer

Beste Jelmer,

Hartelijk dank , wanneer hoor ik hier iets van, inmiddels is dit dus dag 3 na het nieuwe modem zonder internet en in totaal bijna 2 weken geen fatsoenlijk internet, lang gewacht maar nu eindelijk komt er wat beweging. ben benieuwd
Badge
Beste Jelmer,

Ik heb je voicemailbericht van gisteren geluisterd maar ik kon je niet terugbellen.

gisterenavond kwam heel even het signaal weer terug maar tot mijn verbazing toen ik vanmorgen keek was het internet gewoon weer weg..
Badge
Jelmer kan je aub nog even kijken wat en of er wat met het storingsverzoek gedaan is ??
Badge
@telfort klant

Omdat de verbinding gisteravond werkte is er nog geen monteur ingepland. Ik heb nogmaals het verzoek gedaan om de verbinding te onderzoeken.

Jelmer
Badge
@telfort klant

Omdat de verbinding gisteravond werkte is er nog geen monteur ingepland. Ik heb nogmaals het verzoek gedaan om de verbinding te onderzoeken.

Jelmer

Beste jelmer,

Hoe komt dat het niet met mij als klant gecommuniceerd wordt dat er niemand komt? Ik vindt het erg jammer dat het zolang moet duren allemaal. Komt de monteur vandaag nog anders zit ik weer een weekend zonder internet !
Badge
Eindelijk...maandagavond tussen !8:00 - 20:00 u komt de monteur
Badge
@Jelmer,

Monteur is maandagavond om 18:00 u bij mij geweest, hij is tot 19:30u bezig geweest. Hij weet 2 dingen 100 % zeker,

1) dat het probleem zich ondergronds bevindt en niet bij mij thuis. Het probleem lijkt van aderpaar 1 & 2 uit de centrale die na mijn huis ondergronds komt.
2) Het kan ook zijn dat er een poort van jullie, Telfort apparatuur die ook binnen de centrale bevestigd zit niet goed functioneert waardoor dit probleem veroorzaakt.

Kortom ik heb een zeer zeer instabiele en momenteel nog steeds geen internetverbinding. De modem wil niet intrainen op het DSL signaal..

Kan jij aub een status update van de call opvragen van hoe en wat nu verder want nu zijn weer een week verder en nog steeds geen resultaat.
Badge
@telfort klant,

Ik moet wachten tot de terugkoppeling van de Kpn monteur in de storingsmelding staat. Daarna kan ik zeggen welke vervolgacties worden uitgezet om het probleem op te lossen.

Jelmer
Badge
@Jelmer,

enig idee hoelang ik nog moet wachten voordat je een reactie terug krijgt, volgens de monteur zou het deze morgenvroeg gebeuren ..
Badge
@Jelmer,

En heb je al een terugkoppeling gekregen van de storingsmelding ??
Badge
@Jelmer,

En heb je al een terugkoppeling gekregen van de storingsmelding ?? Want zo lopen de dagen op dat ik nog steeds zonder internet zit.
Badge
Geachte heer,

Naar aanleiding van ons gesprek van 16 januari wil ik u het volgende bevestigen.

Uw probleem wordt momenteel onderzocht, dit onderzoek wordt grotendeels uitgevoerd door externe partijen. Op dit moment hebben wij nog geen terugkoppeling gehad van deze externe partijen, de oorzaak is op dit moment nog niet gevonden.

Ik heb met u een terugbelafspraak gemaakt ter controle van de voortgang, zaterdag 19 december 2012 rond 1400 uur neem ik contact met u op. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben bespreek ik deze graag met u.

Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen.

Met vriendelijke groet,

Telfort internet
Badge
Nu moet ik dus nog langer wachten ...:mad: 

Reageer