Help, Alweer geen internet !

  • 30 december 2012
  • 184 reacties
  • 29200 keer bekeken

Badge
Ik heb vandaag al uren GEEN internet en ik wordt hier boos over omdat het al de zoveelste keer is. Niemand die je kan bereiken erg fijn.

Alle resets gedaan en kabels check.
Alle lampjes branden maar het Dsl lampje blijft snel achter elkaar knipperen. Er is gewoon geen internet!!

184 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Welk type modem heb je precies?

Hoe is het modem aangesloten op het isra-punt?
Badge
Ik heb een Zyxel P-2601HN modem en alles is direct goed aangesloten.
Badge
Alle standaard tests en resetten heb ik al uitgevoerd maar dat heeft geen nut.
Het probleem net als de vorige keer aan de centrale den ik.
Badge
Ik hoop dat telfort mij kan helpen ...
Badge +2
De snelste manier om je te (laten) helpen is de klantenservice bellen.
De webcare is een ondersteuning hiervan, maar de webcare werkt niet in het weekend, en heeft een langere verwerkingstijd.
Het is aan jou om dan een keuze te maken, maar de klantenservice blijft de snelste manier.
Badge
Dat begrijp ik wel..alleen die zijn niet open...
Reputatie 8
Badge +17
en WebCare is er nu niet, en morgen is het maandag, en overmorgen is het volgend jaar...

allemaal feiten die je NU niet verder helpen 😞
Badge
Hoe kan je telfort dan bereiken ?
Badge
Hoe kan je telfort dan bereiken ?

Gewoon bellen
http://www.telfort.nl/klantenservice/contact/
Tel: 0900-9596

In noord-holland zijn er al dagen problemen met internet/bellen/tv zie storingpagina.
http://www.telfort.nl/mededelingen/internet/
Badge
Hoe kan je telfort dan bereiken ?

Gewoon bellen
http://www.telfort.nl/klantenservice/contact/
Tel: 0900-9596

In noord-holland zijn er al dagen problemen met internet/bellen/tv zie storingpagina.
http://www.telfort.nl/mededelingen/internet/


Ze zijn zondag telefonisch niet te bereiken...!!
Badge
Wanneer krijg ik een reactie van Telfort ??
Ik heb al in een andere rubriek aangegeven dat als je een VPN verbinding maakt, gratis via nlfreevpn.com dat de snelheid weer teug is.
Telfort is gewoon iets aan het klooien en met een VPN verbinding kunnen ze niet inbreken. Daarom is VPN zo populair in landen, zoals China, waar ze filteren.
Badge
:mad:......:mad:
Reputatie 4
Badge +3
@telfort klant,

Excuses voor de late reactie, wil je mij jouw naw-gegevens in een privé bericht versturen? Dan kan ik aan de slag.

Henk
Badge
@telfort klant,

Excuses voor de late reactie, wil je mij jouw naw-gegevens in een privé bericht versturen? Dan kan ik aan de slag.

Henk


Beste Henk,

Eindelijk iemand die reageert van Telfort, ik hoop echt dat u mij kunt helpen. Ik heb u de gegevens met een PB gestuurd... 
Reputatie 4
Badge +3
@telfort klant,

Ik heb de gegevens in goede orde ontvangen.

Er wordt morgen een nieuw modem bij u geleverd, wil je deze dan aansluiten?

Henk
Badge
@telfort klant,

Ik heb de gegevens in goede orde ontvangen.

Er wordt morgen een nieuw modem bij u geleverd, wil je deze dan aansluiten?

Henk


Morgen pas? Ik dacht dat dat vandaag zou zijn.. Maar goed zal die aansluiten maar ik hoop dat het dan meteen werkt aangezien jij dan niet op het forum zal zijn en ik bang ben dat ik alweer niemand kan bereiken.
Reputatie 8
Badge +17
Maar morgen kan je wél de klantenservice bellen 😉
Badge
Maar morgen kan je wél de klantenservice bellen ;)

Nou bellen ben ik echt NIET meer van plan hoor .. Heeft me al genoeg geld gekost namelijk al meer dan 30 euro... belachelijk eigenlijk toch ?😕
Reputatie 8
Badge +17
Vreemd, ik dacht dat het maximum bedrag €15 is?!?
Badge
Vreemd, ik dacht dat het maximum bedrag €15 is?!?


Ja 15 euro max per gesprek. plus de mobiele extra kosten ..ik heb Telfort al meer dan 4x gesproken dsu tel maar uit ...
Reputatie 8
Badge +17
"per gesprek" staat nergens... 😉
Badge
"per gesprek" staat nergens... ;)

Wrm moeilijk doen en niet op mijn woord vertrouwen ??

Consument
0900-9596
Kosten € 0,10 per minuut met een maximum van € 15,- plus de eventuele kosten voor het gebruik van je mobiele telefoon.

Verkoop 0800-1707
Monteursafspraak 088-2000120






Bron:  https://www.telfort.nl/klantenservice/contact/
Reputatie 8
Badge +17
Ik doe niet moeilijk, ik constateer alleen maar dat er nergens "per gesprek" staat, en ook niet in de tekst die je hierboven post...

Ik heb er nooit eerder over nagedacht, maar dit zou wel eens een "gat" in de informatie kunnen zijn, snap je? 😉
Badge
Check the problems

P-2601HN-F1 is disconnected from the internet, please check WAN settings or contact your ISP.

noise margin upstream: 0 db
output power downstream: 0 db
attenuation upstream: 0 db
noise margin downstream: 0 db
output power upstream: 0 db
attenuation downstream: 0 db
SRA upstream: init
SRA downstream: init
bitswap upstream: enabled
bitswap downstream: enabled
current rate upstream: N/A
interleaving delay upstream: N/A
impulse noise protection upstream: N/A
current rate downstream: N/A
interleaving delay downstream: N/A
impulse noise protection downstream: N/A
attainable rate upstream: N/A
attainable rate downstream: N/A
linetype: N/A
Profile: N/A
operational uptime: N/A
CodeViolations: N/A
FEC: N/A
CodeViolations: N/A
FEC: N/A
Bandborders upstream:
nReturn=-21
Bandborders downstream:
nReturn=-21
Tones upstream:
nReturn=-21
Tones downstream:
nReturn=-21

Reageer