Heel erg wegvallend Internet WiFi en kabel

• 24 april 2020
  • 3 reacties
  • 52 keer bekeken

3 reacties

Ik heb alles geprobeerd:

Modem gereset

kabels verwisseld en andere geprobeerd

aan en uit zetten

andere modem gebruikt

niks blijkt te werken, ik blijf maar 10-15 min internet krijgen zowel via kabel en wifi en daarna is het zeker 5 minuten weg…
ik heb er al 3 dagen last van en aan de telefoon kunnen ze me ook niet helpen, ik zal moeten afwachten tot maandag voor een monteur… maar misschien hebben jullie een idee wat het kan oplossing, ik hou zelf ook wel van een beetje onderzoeken!

ik heb eens in de modem gekeken en vond dit!

Reputatie 8

ik hou zelf ook wel van een beetje onderzoeken!

ik heb eens in de modem gekeken en vond dit!

Bij een van die schermafdrukken vind ik wel een melding “DSL Media down !”.
Geeft in ieder geval aan dat de verbinding is verbroken. Mogelijk door slechte connectie tussen ISRA hoofd aansluitpunt en modem/router (Experia Box V8) ??

Als algemene info zou je het volgende onderwerp < HIER > kunnen doornemen + vervolgreacties.
En bij jezelf die connectie controleren / kabeltje uitwisselen, contacten schoonmaken voor zover van toepassing.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Ricooh, welkom hier op het forum. De ‘DSL Media down’ melding is voor mij ook het eerste wat opvalt. Die melding geeft aan dat de Experia Box op dat moment geen signaal meer krijgt vanaf buitenaf. Ik ben meteen voor je gaan kijken wat ik daarover kan zien, daarbij zag ik dat je al een aantal keer met de telefonische collega's hebt gesproken. Bij een van die gesprekken is een melding doorgezet naar de technische dienst en zij zijn er zo te zien mee bezig. Als zij meer informatie hebben zullen ze daarover contact met je opnemen. 

Reageer