puur een vraagje vanuit interesse. Ik werd vanmorgen geattendeerd door een topic op tweakers dat bij T-Mobile, XS4ALL, Online.nl en KPN gebruikers last zouden kunnen hebben van een internet storing. In het topic zie ik nog geen reacties langskomen dat deze storing Telfort aansluitingen heeft geraakt. Al kan ik mij moeilijk voorstellen dat als KNP en XS4ALL worden geraakt dat Telfort de dans kan ontspringen.
Het lijkt een beetje een malle storing te zijn, die niet echt is terug te wijzen naar bepaalde gebieden, steden of wijken in steden. XS4ALL stelt dat het oplossen van het issue buiten haar invloedsfeer ligt.
Mijn vraag is daarom, raakt deze storing Telfort ook? Zijn er gebruikers die geen vast internet hebben en die langs andere weg hun signaal hierover kunnen afgeven?
Beste antwoord door rationeel
Update, 15:00: Gebruikers en aanbieders op het KPN-netwerk maakten in het afgelopen uur al melding dat het probleem achter de rug is en KPN bevestigt dat nu ook. Over de oorzaak van het probleem zijn geen verdere details bekend.