vraag

Heeft Telfort de mogelijkheid voor Spotify Premium?

• 29 augustus 2014
  • 7 reacties
  • 15061 keer bekeken

7 reacties

Badge +2
Update 2018: Met een Telfort mobiel abonnement kan je nu extra voordelig gebruik maken van Spotify. Lees meer.

Nee. Spotify biedt dit zelf wel. Een van de slogans van Telfort is 'betaal alleen voor wat je nodig hebt'. 'Gratis' extra's bestaan niet, dus biedt Telfort dit niet.
Reputatie 3
@DominicASVos,

Welkom op het forum! Wat @Matthijs1986 zegt klopt. Wie weet in de toekomst als er andere varianten van Spotify uitgebracht worden.
Gezien de vraag beantwoord is door Matthijs1986 kan dit topic op slot.

Yanick
Zou Telfort toch willen aansporen Spotify in het All in pakket op te nemen net zoals KPN reeds heeft!
(Telfort is toch sterk gerelateerd aan KPN dunkt mij zo) en zou zo een iets goedkoper abonnement aan zijn gebruikers aan kunnen bieden dan Spotify zelf vraagt voor zijn Premium- abonnement
Sinds kort heeft Telfort de mogelijkheid voor Spotify Premium (korting van € 1,00 op het abonnement).
Ik heb een Spotify Premium Family abonnement voor € 14,99 per maand. Geeft Telfort hierop ook korting?
Sinds kort heeft Telfort de mogelijkheid voor Spotify Premium (korting van € 1,00 op het abonnement).
Ik heb een Spotify Premium Family abonnement voor € 14,99 per maand. Geeft Telfort hierop ook korting?

Nee daarvoor moet je bij spotify zelf zijn zie de veelgestelde vragen
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/spotify-premium.htm
Dank je Galdor68. Telfort heeft de “veelgestelde vragen” aangepast nadat ik mijn vraag had gesteld. Ik heb het inmiddels gezien.
Wat mij betreft kan dit item gesloten worden.
Reputatie 4
Badge +6
@jbass49, @Galdor68, @Sno, even een update voor dit topic. Het is nu mogelijk om Spotify bij Telfort te bestellen. Je ontvangt dan 1 euro korting op het abonnement.

Reageer