beantwoord

HBO opzeggen

  • 23 januari 2014
  • 4 reacties
  • 1425 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,

ik wil mijn proefperiode gratis HBO opzeggen maar dat lukt zowel telefonisch niet als via de site niet.
dus bij deze wil ik geen HBO meer hebben.
heb er veel problemen mee gehad dus ervoor betalen heb ik geen zin in vandaar dat het bij 2 maanden blijft
icon

Beste antwoord door Peer1 24 januari 2014, 13:23

@cloudje,

Kun je mij in een https://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=52756 jouw adresgegevens en de datum voor opzegging HBO doorgeven? Dan ga ik voor je aan de slag.

Peer
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 1
inmiddels werkt de opzeg knop weer wel, dus ik heb erop gedruk en zal binnen 24 uur in behandeling genomen worden. dus daar hopen we dan maar op
Badge
@cloudje,

Kun je mij in een https://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=52756 jouw adresgegevens en de datum voor opzegging HBO doorgeven? Dan ga ik voor je aan de slag.

Peer
Reputatie 1
Nee ik krijg er is iets mis gegaan(in t rood) keer op keer. Dus dat lukt ook al niet
Badge
Krijg je bevestiging mail van de opzegging als je het via de site doet?
Zo ja, staat er een opzegging in het systeem. Heb dit namelijk vorig jaar ook gehad. Is wel weer netjes door Telfort rechtgetrokken.

Reageer