beantwoord

Guidion monteur komt steeds niet opdagen, nog steeds geen internet

• 22 december 2018
  • 10 reacties
  • 1410 keer bekeken

Reputatie 1
Tot 4 keer toe voor niks 4 uur op guidion monteur gewacht. Al jarenlang klant bij Telfort en dan deze service? Schandalig!
Je uitgebreide verhaal:: Geachte heer, mevrouw,
Vorige week zaterdag 15 december deed het internet thuis het niet meer. Ik heb toen een modem ontvangen, maar dit bleek niet de oplossing, een medewerker, gaf aan dat dit sowieso niet had moeten gebeuren aangezien zij zag dat er een soort rare kruising had plaatsgevonden. dinsdag afspraak gemaakt met Guidion, https://about:blank u voor niks thuis gewacht op een monteur. https://about:blank gebeld met Guidion, ze waren me vergeten af te bellen. De dag erna gebeurde precies hetzelfde! en de dag erna ook, dit is toch niet te geloven! Eerst bleek de monteur ziek, de andere reden was dat de monteur niet op mn postcode reed...per ongeluk zet het systeem mijn aanvraag bij een verkeerde monteur... Nu vandaag zaterdag ook weer met telfort hierover gebeld, nadat ik weer tevergeefs gewacht heb op monteur, zelfde opgaaf van redenen, ik was per ongeluk bij de verkeerde monteur ingedeeld. Eindeloos met telfort en met guidion aan de telefoon vandaag, uiteindelijk zou er toch iemand komen, echter deze monteur kwam ook niet. Nu heb ik een afspraak voor volgende week https://about:blank, eerder kon niet...kortom twee weken zonder internet, waardoor ik mn werk niet kan doen en alle apparaten in huis die op internet werken niet functioneren. Kerst nu ook zonder internet. Schandalig. Bovendien al mn belminuten hier aan moeten besteden. Graag een tegemoetkoming en zo spoedig mogelijk weer internet! U begrijpt dat ik zeer overweeg over te stappen naar een andere provider met betere service als dit niet snel wordt opgelost en ook niet ruim wordt tegemoetgekomen, gecompenseerd in geld en extra belminuten.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 23 december 2018, 09:27

Hoi HesterL, welkom bij ons op het Forum. Wat een verhaal zeg. Ik schrik hier een beetje van. Tot 4 keer toe is er dus geen monteur op komen dagen. Eerst omdat de monteur ziek was, dat kan gebeuren. Maar vervolgens is er een verkeerde monteur ingedeeld. Dat had natuurlijk absoluut niet mogen gebeuren. Excuses daarvoor.

Nu is er voor volgende week wel de juiste afspraak gemaakt? Is dat met je overlegd? Ik wilde in ieder geval graag meekijken. Ik heb echter niet de juiste gegevens omdat uit te zoeken. Zou je jouw postcode + huisnummer willen toevoegen aan jouw Forumprofiel? Ik ontvang graag een seintje als je dat hebt gedaan, dan kijk ik verder met je mee.

Als het allemaal weer werkt, dan wil ik zeker ook graag meekijken naar een vergoeding voor de tijd zonder diensten. Ik begrijp zeker dat dit geen pretje is.
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Oei, dat klinkt absoluut niet best dit.

Heb je in je forumprofiel je klantnummer ingevuld?
Dan kan een webcare medewerker direct jouw gegevens erbij pakken.
Wat betreft een vergoeding, je hebt wettelijk recht op 1/30 van de maandelijkse abonnementskosten per dag.
Voorbeeld, je betaald €50 per maand en hebt 7 dagen geen diensten gehad dan is je vergoeding (50/30)*7 = €11,66
hier kan je er nog over nalezen en de vergoeding aanvragen op het moment dat de storing weer is verholpen.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi HesterL, welkom bij ons op het Forum. Wat een verhaal zeg. Ik schrik hier een beetje van. Tot 4 keer toe is er dus geen monteur op komen dagen. Eerst omdat de monteur ziek was, dat kan gebeuren. Maar vervolgens is er een verkeerde monteur ingedeeld. Dat had natuurlijk absoluut niet mogen gebeuren. Excuses daarvoor.

Nu is er voor volgende week wel de juiste afspraak gemaakt? Is dat met je overlegd? Ik wilde in ieder geval graag meekijken. Ik heb echter niet de juiste gegevens omdat uit te zoeken. Zou je jouw postcode + huisnummer willen toevoegen aan jouw Forumprofiel? Ik ontvang graag een seintje als je dat hebt gedaan, dan kijk ik verder met je mee.

Als het allemaal weer werkt, dan wil ik zeker ook graag meekijken naar een vergoeding voor de tijd zonder diensten. Ik begrijp zeker dat dit geen pretje is.
Reputatie 1
Hoi Bart, profiel aangepast, terecht dat u schrikt. Gisteren nadat ik voor de vierde keer voor niks heb gewacht, heeft een telfort collega nog met Guidion gebeld, ik kreeg toen wederom een email van guidion dat ik een afspraak had en jawel voor dezelfde dag nog. Echter half uur later kreeg ik sms dat de afspraak niet door kon gaan. Daarna weer lang in de wacht uiteindelijk Guidion gesproken , bleek weer hetzelfde, ze hadden mij bij monteur ingedeeld die niet mn postcode reed, vandaar. Zeer schandalig en klantonvriendelijk. Nu dus vrijdag de 28 e een afspraak, maar hoe weet ik nu zeker of niet weer hetzelfde gebeurt. Steeds thuis moeten wachten zorgt dat ik geen clienten zelf kan ontvangen en loop daardoor ook inkomstem mis. Vriendelijke groet, H
Reputatie 1
Graag hoor ik nog even of mn gegevens compleet zijn, zodat u ermee aan de slag kan, bedankt, mvg, H
Reputatie 8
Badge +11
Bedankt voor het aanpassen. Ja ik schrik hier zeker van. Ik zie inderdaad meermaals contact. Met als uitkomst dat er nu de 28e een monteur langskomt. Je vraagt je echter af na vier keer tevergeefs te hebben gewacht dat je sceptisch bent. Ik heb gekeken in het planningsysteem van Guidion, daar staat de afspraak netjes in. Er zou dus iemand moeten komen. Ik ben dan ook heel benieuwd hoe het bezoek verloopt de 28e. Wil je dat met mij delen. Dan ga ik daarna met je kijken naar een gepaste vergoeding.
Reputatie 1
Goedemorgen, Ik krijg net weer een sms van Guidion dat de monteur is uitgevallen. Dit is echt niet te geloven!!!!! Ik zit nu twee weken zonder internet, mn beltegoed van mn mobiel is op vanwege eindeloos bellen met guidion. Hun smoes is dat per ongeluk ik bij verkeerde monteur word ingedeeld die niet op mn gebied rijdt. Ik ben nu echt radeloos, gaan jullie dit oplossen en wel asap? Graag ook alvast 500 extra belminuten ter compensatie omdat ik nu niet meer kan bellen. En een vergoeding in geld lijkt mij zeer op zijn plaats, vraag me wel af of ik niet sneller internet heb als ik overstap op andere provider, vind t een schandalige gang van zaken.
mvg Hester
Reputatie 1
Nu pas voor woensdag een afspraak met guidion! Dit is toch onacceptabel? Gaan jullie hier nog wat aan doen? En hoe kan ik erop vertrouwen dat er een monteur komt, aangezien hun systeem mijn afspraak steeds bij een monteur indeelt die niet op mn postcode rijdt? De dame die nu de afspraak met me inplande heeft dit volgens mij niet gecheckt. Dit is echt te schandalig, wat een puinhoop
Reputatie 8
Badge +11
Meen je dit, de 5e keer al. Dat is wel heel heftig. Excuses, maar het gaat niet heel soepel bij Guidion bij jou. Ik zie dat je hierover ook al contact hebt mijn collega via de chat. Ze heeft de klacht kenbaar gemaakt. Ik heb dit ook nog eens gedaan bij Guidion. 5 keer is absoluut niet acceptabel en niet wat je van ons mag verwachten. Helaas is het wel gebeurd. We willen dan zoals mijn collega ook al heeft aangegeven meekijken naar een vergoeding als het probleem is opgelost.
Reputatie 1
Vanavond 2 januari 19:00 eindelijk een monteur geweest en internet doet t weer. Graag bespreek ik een passende vergoeding want zoals u kunt nakijken is er vanaf 14 dec geen internet geweest door kruising (monteur vertelde dat er een draadje los zat in het kastje buiten in de straat) . 20 dagen dus zonder internet , daarnaast meer dan 300 belminuten verbruikt door veelvuldig contact en vooral in de wacht bij Guidion en telfort telefonisch. Naast een passende financiële ruime vergoeding verwacht ik ook 500 extra belminuten. ik heb 5 dagen vrijgehouden en niet kunnen werken terwijl ik tevergeefs op een monteur heb gewacht, als zzper daardoor behoorlijk fijanciele schade door. Naast alle uren en dagen die ik kwijt ben om tevergeefs contact met jullie te krijgen om dit op te lossen...20 dagen zonder internet was dus redelijk rampzalig. vriendelijke groet, Hester
Reputatie 8
Badge +11
Fijn om te lezen dat de monteur nu wel is geweest en een einde heeft kunnen maken van deze rampzalige periode. Nu wil je graag de vergoeding bespreken. Dat wil ik zeker graag met je doen. Ik zal je een privébericht sturen voor de verdere afhandeling.

Reageer