beantwoord

guidion monteur komt niet

• 24 mei 2019
  • 22 reacties
  • 725 keer bekeken

Reputatie 1
Telfort wil een 'migratie' uitvoeren, je kunt zelf een dag kiezen, als het maar de dag is die Telfort aanwijst, je neemt speciaal hiervoor vrij, bent daardoor aan huis gebonden. Telfort medewerker zegt dan monteur tussen 8 en 12 zal komen. Niet dus!
om half twee gebeld, Telfort zegt: monteur komt tussen 12 en 4. Niet dus!
Om half zes gebeld, Telfort zegt: monteur is opgehouden en komt nog. Niet dus!
Om half negen weer gebeld, mijn hele dag naar de knoppen, wil Telfort gaan escaleren, maar bedenkt zich omdat ik niet aardig genoeg ben en hangt gewoon op.
Ben ik de enige die over deze gang van zaken gefrustreerd is?
Ik ben een vrije dag kwijt, heb belkosten en Telfort zegt: zoek het maar uit! Wij vergoeden niets!
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 18 juni 2019, 14:00

Wat ontzettend waardeloos zeg. Ik kan mij goed voorstellen dat je baalt. Excuses dat je niets hebt gehoord. Ik heb zojuist meteen weer contact gezocht met Guidion. Ze geven aan er mee bezig te gaan. Wil je het laten weten als je bent gebeld?
Bekijk reactie

22 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Frustri, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat je over zou gaan op de nieuwe verbinding. Dit zou gisteren aangesloten worden door de monteur, alleen hij kwam maar niet. Hier heb je veel contact over gehad. Toch is de monteur niet geweest. Dat is niet fijn. Excuses hiervoor. Ik heb dan even gekeken of er al een nieuwe afspraak stond. Dat is helaas niet het geval. Ik wil je aanraden om even contact te zoeken met Guidion op 088-2000121 om een nieuwe afspraak te maken. Mocht dit niet snel kunnen dan hoor ik dat graag en dan zal ik de boel alsnog escaleren. Maar een nieuwe afspraak lijkt mij eerst het beste.

Als de gehele verbinding dan ook eindelijk werkt, dan kunnen we zeker kijken naar een passende vergoeding. Ik moet hier wel bij zeggen dat ik geen vrije dagen kan vergoeden, maar ik wil zeker meedenken voor een passende vergoeding.

Ik hoor graag als er een nieuwe afspraak staat.
Reputatie 3
@Frustri Je bent echt niet de enige die gefrustreerd is over hoe het loopt bij Guidion, lees de diverse topics in dit forum maar eens, maar ook die bij andere providers veel de zelfde soorten klachten.

Zit zelf bij TMT eind 2017 heraangesloten na verhuizing monteur kwam toen precies op de aangegeven dag en tijd, misschien had ik toen veel geluk?

De vraag die men zich kan stellen is waarom providers geen ander service bedrijf nemen voor Guidion als er zo veel klachten binnen komen.
Er gaat meer goed dan dat er fout gaat, en een deel ligt niet aan Guidion maar bij de opdrachtgever.

En de klachten worden breed uitgemeten, als het goed gaat hoor je het niet.
Reputatie 1
Dank voor de reacties. Niet alleen heeft dit gedoe me al een vrije dag gekost, er is geen communicatie geweest en heb het gevoel door Telfort medewerkers aan het lijntje te worden gehouden. Tijn van Guidion gaat nu uitzoeken waarom de monteur niet is geweest en zal me terugbellen... Klonk totaal ongeinteresseerd.
Guidion zegt nu dat monteur niet in 'wijkkast' kon komen, en dat vergeten is mij dat te melden...
Nieuwe afspraak wordt ingepland en daar zal ik bericht van krijgen. Wordt vervolgd dus.
Reputatie 8
Badge +11
Ik kan mij goed voorstellen dat je baalt. Nu is het niet zo dat wij je aan het lijntje willen houden. Mijn collega's hebben naar de monteursplanning gekeken. Daar stonden de afspraken duidelijk vermeld.

In ieder geval blijkt nu dat de monteur je vergeten heeft te informeren. Dat is niet heel netjes. Excuses hiervoor.

Er is nog geen nieuwe afspraak gemaakt dus? Ik zie deze nog niet staan. Waarom is deze nog niet gemaakt? Heb de Guidion collega dat nog uitgelegd? Ik wil je in ieder geval aanraden om nog weer met ze te bellen om een afspraak in te pannen. Ik hoor graag als deze gemaakt is.
Reputatie 1
Ik mocht data opgeven dat ik thuis zou zijn, heb ik gedaan, morgen 29-05 en vrijdag 30-05. Ik zou er bericht over krijgen. Geen uitleg gehad waarom niet gelijk een afspraak kon worden gemaakt.
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie nog geen nieuwe data weer staan. Ik wil je dan toch aanraden om even te bellen met Guidion: 0882000121 om een nieuwe afspraak te maken.
Reputatie 1
Beste Bart,

Ik heb Guidion weer gebeld, 10 minute of zo aan de lijn gehangen omdat Guidion person moest overleggen met college. Daarna kon hij nog niet zeggen hoe of wat en wilde weer overleggen. Ik heb hem gevraagd mij terug te bellen en ben inderdaad gebeld, maar kon op dat moment niet opnemen. Daarna niet opnieuw gebeld.
Voor de geode orde: Telfort wil iets veranderen, ik blijf een hele dag thuis omdat er een monteur zal komen, monteur komt niet opdagen. Vervolgens moet ik overall achter aan gaan bellen. Nou, dat doe ik niet meer. Als Telfort de wijziging nog steeds wil doorzetten, mag Telfort zorgen dat een goede afspraak wordt gemaakt, die wordt nagekomen. Ik vind dat ik mijn deel meer dan ruimschoots heb geleverd
Reputatie 1
Badge
Beste Bart,

Ik heb Guidion weer gebeld, 10 minute of zo aan de lijn gehangen omdat Guidion person moest overleggen met college. Daarna kon hij nog niet zeggen hoe of wat en wilde weer overleggen. Ik heb hem gevraagd mij terug te bellen en ben inderdaad gebeld, maar kon op dat moment niet opnemen. Daarna niet opnieuw gebeld.
Voor de geode orde: Telfort wil iets veranderen, ik blijf een hele dag thuis omdat er een monteur zal komen, monteur komt niet opdagen. Vervolgens moet ik overall achter aan gaan bellen. Nou, dat doe ik niet meer. Als Telfort de wijziging nog steeds wil doorzetten, mag Telfort zorgen dat een goede afspraak wordt gemaakt, die wordt nagekomen. Ik vind dat ik mijn deel meer dan ruimschoots heb geleverd

Telfort leert het nooit met guidion... Net wat jij zegt Telfort Moet het regelen niet Jij....
Reputatie 8
Badge +11
Wat een gedoe zeg @Frustri, je hebt dus contact gehad alleen konden niet direct een afspraak plannen. Helaas. Daarop ben je teruggebeld maar niet in staat om op te nemen. Eindstand, nog steeds geen afspraak helaas. Ik kan mij dan ook voorstellen dat je er klaar mee bent. In ieder geval ben ik aan de slag gegaan en heb Guidion gevraagd een afspraak met je te plannen. Ik hoor graag als deze met je is besproken.
Reputatie 1
We zijn inmiddels zo'n twee weken verder, ik heb nog steeds niets gehoord, niet van Telfort, niet van Guidion. Waarom zou ik nog wachten? Ik heb hier nu een doos van Telfort staan, die door de monteur geopend moet worden. Als ik daar op moet wachten.... heb het gevoel dat ik die doos inmiddels beter bij het afval kan zetten
Reputatie 8
Badge +11
Wat ontzettend waardeloos zeg. Ik kan mij goed voorstellen dat je baalt. Excuses dat je niets hebt gehoord. Ik heb zojuist meteen weer contact gezocht met Guidion. Ze geven aan er mee bezig te gaan. Wil je het laten weten als je bent gebeld?
Reputatie 8
Badge +11
Ben je inmiddels gebeld? Of nog steeds niet?
Reputatie 1
Er staat voor vandaag tussen 4 en 8 een afspraak. Wij wachten nog even af...
Reputatie 8
Badge +11
Dat klinkt goed. Ik hoor graag hoe dat bezoek verlopen is.
Reputatie 1
Zojuist gebeld door Guidion, dat monteur is uitgevallen. Tja, overmacht.
Guidion heeft wel beloofd dat ik zsm e-mail met nieuwe afspraak krijg. Begint op een stripverhaal te lijken: wordt vervolgd...
Reputatie 8
Badge +11
Meen je. 😞 Dat is niet goed, het lijkt inderdaad wel aardig op een stripverhaal. Nu zie ik dat er 3 juli een afsrpaak gepland staat tussen 8 en 12 uur. Ik ben erg benieuwd.
Reputatie 1
Ja, ik ben ook benieuwd...
Reputatie 8
Badge +11
Ik hoor 3 juli graag weer van je.
Reputatie 1
Beste Bart, zojuist heb ik een sms gekregen met de melding dat de monteur vandaag komt.... Dat is aan de late kant, vind je niet? Vooral omdat de monteur tussen 8 en 12 zou komen...
Gelukkig is ook in dit geval drie keer scheepsrecht, de monteur is gekomen, heeft keurig gebeld dat hij iets later zou zijn en heeft alles netjes in orde gemaakt. Hij had wat issues met de aansluiting in de POP, wat dat ook is, maar is goed gekomen. En het was een aardige jongen, ook prettig.
Nu wil ik nog graag weten wat de vergoeding is die Telfort in gedachten heeft voor het ervaren ongemak
Standaard is 1/30 deel per dag dat je geen verbinding had, overige zaken is aan Bart.
Reputatie 8
Badge +11
Dat is inderdaad wat aan de late kant. Maar gelukkig is hij toch gekomen en heeft de alles netjes in orde gemaakt. Heel erg fijn.

Nu wil je graag weten wat voor vergoeding er tegenover staat. Ik zal je een privébericht sturen om dat af te handelen.

Reageer