beantwoord

Guidion monteur glasvezel

• 14 maart 2017
  • 6 reacties
  • 2373 keer bekeken

Reggefiber heeft het gestuurde modem van telfort geïnstalleerd en de lijn opengemaakt , vandaag gebeld met de klantservice over het afspraak maken met Guidion (dacht ik overbodig) maar ik kreeg te horen dat Guidion langs de wijk centraal gaat om de correcte snelheid in te schakkelen dus afpraak maken is een must. Klopt dit verhaal?
icon

Beste antwoord door Stephen 17 maart 2017, 17:42

Hallo for2things, je bent al omgezet naar glasvezel dus je zou de nieuwe snelheden al moeten halen. Mocht dit niet het geval zijn dan kun je een afspraak inplannen met Guidion.
Het V10 konden wordt vandaag verstuurd en deze ontvang je na het weekend.
Laat je even weten of je al gebruik kunt maken van de nieuwe snelheden?
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo for2things, om eerlijk te zijn vind ik dit een vreemd verhaal. Graag ontvang ik je naam, adresgegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ga ik dit dan voor je uitzoeken.
Reputatie 8
Badge +7
Bedankt voor jouw gegevens! Ik heb even het een en ander voor je uitgezocht. Het is een Guidion monteur die altijd langskomt om het glasvezel modem te installeren. Ook heb ik begrepen dat je wederom een afspraak met Guidion hebt gemaakt omdat het internet niet goed werkt. Kun jij dit bevestigen?
Ik weet dat Guidion de modem installeert maar Reggefibber geeft dat gedaan toen ze bezig waren met de aansluiting aan huis (ook hebben ze de lijn geopend). Ik heb de router aangesloten op de modem en een verbinding is tot stand gekomen.Ik belde met de klantservice met de vraag of het nut heeft een Guidion monteur te sturen als hij alleen de modem gaat installeren en de router erop aansluiten (wat al gedaan is).De juiste snelheden dacht worden pas aangeleverd op het moment dat het nieuwe abonnement ingaat toen kreeg ik te horen dat de monteur gaat langs de weekcentrale om de juiste snelheden in te stellen dus afspraak maken is een must (ik heb 25Mbit/50 moet 50Mbit/5).
Afspraak 16/3 - 14:00 om 11:00 kreeg ik te horen monteur is ziek graag een nieuwe afspraak inplannen.De vraag is nog steeds moet ik een nieuwe afspraak maken omdat de snelheden door de monteur geregeld worden vanuit de weekcentrale, of worden die door telfort ingesteld op het moment dat mijn nieuwe abonnement ingaat?
Reputatie 8
Badge +7
Hallo for2things, je bent al omgezet naar glasvezel dus je zou de nieuwe snelheden al moeten halen. Mocht dit niet het geval zijn dan kun je een afspraak inplannen met Guidion.
Het V10 konden wordt vandaag verstuurd en deze ontvang je na het weekend.
Laat je even weten of je al gebruik kunt maken van de nieuwe snelheden?
Blijkbaar wel , ik heb 49~50 Mbit kunnen bereiken :S
Reputatie 8
Badge +7
Blijkbaar wel , ik heb 49~50 Mbit kunnen bereiken :S
Fijn dat je nu de juiste snelheden haalt. 🙂