Guidion komt afspraken niet na

• 17 maart 2016
  • 3 reacties
  • 980 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Wat een slechte service krijg je van Guidion.
Maakt een afspraak voor vandaag om 11:00 deze werd aangepast naar 10:30. vervolgens werd ik gisteren gebeld dat er een grote gat in hun planning zit omdat mijn afspraak is 10:30 en de volgende afspraak dan voor die monteur pas om 16:00 uur is of ik dan mijn afspraak wil verzetten naar een latere tijd stip.
Toen ik gisteren ophing merkte ik al dat ze er niet blij mee waren. Tot mijn verbazing word ik net gebeld de monteur komt heeft auto pech. en kan wel na 16:00 uur komen.
Ik geef aan gezien prive omstandigheden niet eerder kan dan maandag ochtend. Dit was geen probleem moest ik wel om 8:00 uur thuis zijn. Ik geef aan dat is geen probleem. kijkt hij in de agenda de monteur kan dan komen om 10:30. waarom moet ik dan om 8:00 uur al thuis zijn. wat is dat voor een stomme reactie moet u wel om 8:00 uur thuis zijn als de monteur pas om 10:30 komt.

Ik hoop toch wel dat Telfort hier iets mee gaat doen want dit is totaal geen service. en die reactie van dat de monteur auto pech heeft geloof ik ook niks van want het komt gewoon voor hun planning slecht uit dat de monteur 1 afspraak in de ochtend heeft en dan een aantal uren niks heeft. Dat is de reden dat de monteur niet komt. 😠

3 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Beste Stezie, dat je hier flink van baalt en niet blij mee bent is goed te begrijpen. Bedankt dat je dit doorgeeft. Ik zoek dit graag voor je uit. Wil je mij jouw naam, postcode, huisnummer en 06-nummer sturen in een privébericht?
Reputatie 2
Badge
Guidion is afgelopen maandag geweest, ik zou door Telfort terug geveld worden, zij zouden mij informatie geven over een andere pakket dan dat ik nu heb.
Echter ben ik maandag wel 1x gebeld deze persoon heeft iets ingesproken, dat ik door een contact persoon van de klantendesk terug gebeld zou worden, echter is dit nog niet gedaan.

Ook had hij een verzoek gedaan dat KPN de glasvezel moet gaan door meten cq uitzoeken of dat de kabel wel rechtstreeks naar mijn huis gaat en niet via een andere punt eerst gaat dan naar mijn huis.
Ook hier heb ik nog geen reactie van gekregen.

Wat is normaal gesproken de reactie tijd?
Reputatie 4
Badge +1
Dag Stezie, op dit moment zijn ze er nog steeds mee bezig. Ik durf je helaas niet te zeggen wanneer ze contact op zullen nemen, dit zal in ieder geval zo snel mogelijk zijn. Sorry voor het ongemak.

Reageer