Graag firmware updaten, erg instabiele verbinding + ook hier 's avonds erg traag
@Telfort medewerker(s),
Ik ben een nieuwe gebruiker. Ik heb gisteren de boel aangesloten na een overstap van KPN waar ik eigenlijk zonder problemen jaren mee gewerkt heb. Op dezelfde lijn nu Telfort achter de Experiabox en het is zo instabiel als de neten, niet mee te werken (maar heb het wel nodig voor mn werk). Graag zo snel mogelijk de laatste firmware om te zien of dat helpt. Wat heb je van me nodig, of kan je mijn IP zien vanaf waar ik dit post? Huidige firmware is 02.00.125W4.
Bovendien was gisteravond (eerste avond dat ik het gebruikt heb) de snelheid dramatish laag. Mijn modem is ingetrained op net iets boven de 10Mbit, maar meer dan een paar kilobyte per seconde kwam er meestal niet voorbij. Compleet onwerkbaar. Vanaf een uur of 23.30 ging het weer stukken beter maar nog steeds met vlagen. Met andere woorden gelijke ervaring als https://forum.telfort.nl/internet-netwerk-verbinding-267/zeer-lage-internetsnelheid-de-avonduren-42356. Het lijkt alsof er te weinig bandbreedte is op het Telfort netwerk, al dan niet intern, waardoor wanneer mensen massaal TV gaan kijken anderen hier last van hebben. Ik heb zelf overigens geen TV van Telfort maar enkel internet.
Hoe dan ook, graag zo snel mogelijk de laatste firmware op mijn modem, wellicht helpt dat iets. Wat wordt dat ding trouwens warm zeg!
Ik ben een nieuwe gebruiker. Ik heb gisteren de boel aangesloten na een overstap van KPN waar ik eigenlijk zonder problemen jaren mee gewerkt heb. Op dezelfde lijn nu Telfort achter de Experiabox en het is zo instabiel als de neten, niet mee te werken (maar heb het wel nodig voor mn werk). Graag zo snel mogelijk de laatste firmware om te zien of dat helpt. Wat heb je van me nodig, of kan je mijn IP zien vanaf waar ik dit post? Huidige firmware is 02.00.125W4.
Bovendien was gisteravond (eerste avond dat ik het gebruikt heb) de snelheid dramatish laag. Mijn modem is ingetrained op net iets boven de 10Mbit, maar meer dan een paar kilobyte per seconde kwam er meestal niet voorbij. Compleet onwerkbaar. Vanaf een uur of 23.30 ging het weer stukken beter maar nog steeds met vlagen. Met andere woorden gelijke ervaring als https://forum.telfort.nl/internet-netwerk-verbinding-267/zeer-lage-internetsnelheid-de-avonduren-42356. Het lijkt alsof er te weinig bandbreedte is op het Telfort netwerk, al dan niet intern, waardoor wanneer mensen massaal TV gaan kijken anderen hier last van hebben. Ik heb zelf overigens geen TV van Telfort maar enkel internet.
Hoe dan ook, graag zo snel mogelijk de laatste firmware op mijn modem, wellicht helpt dat iets. Wat wordt dat ding trouwens warm zeg!
Page 2 / 2
Reputatie 3
@Rataplan626,
Ik heb zojuist opdracht gegeven je firmware te laten upgraden, binnen een uur vanaf nu beschikt nu over de nieuwste firmware.
Kan je mij in een reactie laten weten of alles naar behoren functioneert?
Yanick
Ik heb zojuist opdracht gegeven je firmware te laten upgraden, binnen een uur vanaf nu beschikt nu over de nieuwste firmware.
Kan je mij in een reactie laten weten of alles naar behoren functioneert?
Yanick
Zojuist is mn modem / router ook gaan hangen en zichzelf gaan rebooten. Goed begin, ik heb het idee dat ik de mening van anderen over deze Experiabox moet gaan delen.
[edit]
Bovenstaande vergeten, de update is gestart door Telfort waardoor hij aan het rebooten ging.
[edit]
Bovenstaande vergeten, de update is gestart door Telfort waardoor hij aan het rebooten ging.
Page 2 / 2
Reageer
Welkom
Heb je nog geen forumaccount? Maak een account aan
Inloggen met Facebook
Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.