vraag

Graag een vervangend modem

• 25 september 2020
  • 5 reacties
  • 81 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo,

Ik zou graag een vervangend modem willen ontvangen. Heb altijd een eigen vervangend modem gebruikt (en dit doe ik nu nog steeds) echter is mijn tv ontvanger deze week omgezet waardoor mijn bridged mode met eigen modem niet meer werkt en mijn eigen modem ondersteund helaas geen routed iptv.

Daarom heb ik de experiabox weer aangesloten gehad echter hier komt geen internet meer op. na het aanzetten gaat het power en broadband lampje branden en verder doet hij dan niets meer. Na enige minuten laat hij ook geen link meer zien op de netwerk interface van de WAN.

Kabels e.d zijn uiteraard vervangen.

Daarom wil ik graag een vervangend modem ontvangen omdat tv kijken nu niet meer mogelijk is.

Met vriendelijke groet,

5 reacties

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @Jeroen1337 , welk merk en type modem heb je oorspronkelijk van TFT?

Heb je de modem al eens een fabrieksreset gegeven, als het het modem is dat je ooit van TFT in bruikleen hebt gekregen, zou deze na het ophalen van de laatste software en je klantgegevens gewoon moeten kunnen werken.

Alleen een defect modem wordt vervangen, maar dat defect moet eerst aangetoond c.q. onderzocht worden door TFT.

Reputatie 3
Badge +1

Wanneer je de Experia Box aansluit heb je helemaal geen internet via de kabel meer @Jeroen1337? Ik heb even gekeken in mijn systeem en zie dat je ondertussen ook al contact hebt gehad met onze klantenservice. Volgens mijn collega is inderdaad het modem defect en komt er dus een nieuwe jouw kant op. Laat je weten of dit het probleem heeft opgelost? 

Reputatie 1

Inderdaad geen internet, Wan krijgt geen ip lease en na een tijdje heeft de wan interface ook geen link meer.

Contact gehad met klantenservice en een vervangend modem wordt opgestuurd, ik zal even laten weten of dat het heeft opgelost.

Reputatie 3
Badge +1

Hoe lijkt het met het nieuwe modem @Jeroen1337? Nog problemen ondervonden?  

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb niets meer van je gehoord en ga ervan uit dat je vraag beantwoord is. Mocht je nog wel een vraag hebben, dan mag je die vanaf nu stellen bij KPN. Dit kan digitaal (KPN Forum, Facebook, Twitter), maar ook telefonisch via 0800 0402. Wij kunnen je niet verder helpen in verband met de overgang naar KPN. 

Reageer