beantwoord

Glasvezelmodem

ei1001721255
Beste op m.n glasvezelmodem branden de lampjes power en internet het lampje glasvezel is uit. Na modem reset gaat het ook niet branden en geen internet.
Constateer ik nu dat er geen sinaal op m.n kastje staat.
icon

Beste antwoord door ei1001721255 16 april 2018, 11:47

Beste Jimny, vanmorgen contact gehad met Telfort.
Door de mevr de lijn gecontroleerd, ze constateerde dat er iets niet in orde was.
Zou het doorgeven en binnen een uur werkte alles weer.
U en Telfort bedankt.

Bekijk reactie

7 Reacties

jimny
Reputatie 8
Badge +17
Bedoel je met glasvezelkastje het eerste kastje waar je glasvezel op binnenkomt, zo ja dan heb je een powerlampje wat brand en daaronder nog 2 andere lampjes die knipperen
ei1001721255
Inderdaad eerste kastje, glasvezellampje doet niets power brand en internet brandt ook constant en op de router v10 rood.
jimny
Reputatie 8
Badge +17
Haal de adapter van het glasvezelkastje een minuut of 10 van de stroom, als je stroom er weer op zet duurt het wel even voordat alles weer geladen is.
Heb je dan nog steeds geen signaal reset de V10 eens door 10 sec. het resetgaatje achterop in te drukken
ei1001721255
Beste Jimny.
De buurman moet het proberen aangezien ik er 14 dagen niet ben ik hoop dat het hem gaat lukken anders kom ik er later op terug.
jimny
Reputatie 8
Badge +17
Vul je klantnummer en/of postcode + huisnummer in op je forum profiel dan weet webcare om welke aansluiting het gaat
ei1001721255
Bedankt voor de tip heb ik gedaan
ei1001721255
Beste Jimny, vanmorgen contact gehad met Telfort.
Door de mevr de lijn gecontroleerd, ze constateerde dat er iets niet in orde was.
Zou het doorgeven en binnen een uur werkte alles weer.
U en Telfort bedankt.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P