beantwoord

Glasvezelkastje werkt niet meer

  • 4 januari 2020
  • 7 reacties
  • 124 keer bekeken

Reputatie 1

Ons glasvezelkastje (Genexis Gigabit) doet niets meer; er branden geen lampjes. De voeding lijkt oké, er komt 5V uit. We hebben nu dus niks meer, geen tv, internet en telefoon. Wat nu?

icon

Beste antwoord door Zeeltje 6 januari 2020, 12:07

@Jasper - Telfort  Vanmorgen is de monteur geweest. Glasvezelkastje is vervangen; alleen wanneer je het stekkertje met kracht er in stopte was er verbinding.  Alles werkt nu goed. Maar, ook de glasvezelaansluiting zelf blijkt niet goed meer te zijn (laat licht door). Nu wachten we dus op een monteur van de glasvezel die dat moet verhelpen.

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 1

Net de stekker er maar eens opnieuw ingedaan en nu werkt het ineens wel. Waarschijnlijk iets wat niet goed contact maakt. Toch maar eens de monteur naar laten kijken?

Reputatie 1

Monteur komt a.s. maandag :)

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Zeeltje, jouw glasvezelkastje is niet heel stabiel lijkt het inderdaad. Fijn dat er vandaag een monteur komt kijken, ik ben benieuwd wat hij vindt. Laat je ons de uitkomst van het bezoek weten?

Reputatie 1

@Jasper - Telfort  Vanmorgen is de monteur geweest. Glasvezelkastje is vervangen; alleen wanneer je het stekkertje met kracht er in stopte was er verbinding.  Alles werkt nu goed. Maar, ook de glasvezelaansluiting zelf blijkt niet goed meer te zijn (laat licht door). Nu wachten we dus op een monteur van de glasvezel die dat moet verhelpen.

Reputatie 8
Badge +11

Dat lag duidelijk aan het glasvezelkastje dus. Gelukkig heeft hij dat kunnen vervangen maar zal KPN NetwerkNL nog langskomen voor het lekkende licht. Meestal kunnen ze daar binnen 5 werkdagen een afspraak voor maken. Ik zal je bevindingen met dat bezoek ook afwachten, hopelijk is het daarna allemaal goed en stabiel!

Reputatie 1

@Jasper - Telfort 

De monteur KPN NetwerkNL is vanmiddag ook al langs geweest. Volgens hem was er echter niks aan de hand ………….geen probleem met de glasvezel zelf ……………….daar vertrouwen we dan maar op!

Reputatie 8
Badge +10

Goedemorgen @Zeeltje, Jasper heeft vakantie, daarom neem ik het van hem over :slight_smile:

Dat klinkt goed, fijn dat de verbinding nagekeken is en dat KPN NetwerkNL aangeeft dat alles in orde is. Zoals je al aangeeft, dan gaan we daar vanuit. Mocht je toch iets opmerken of als je vragen hebt, laat het dan gerust weten. Dan kijken we er naar!

Reageer