Ik stap over naar een ander glasvezel aanbieder. Ik moet de Telfort apparatuur retourneren. Volgens mij is dit inclusief het witte NT kastje op de oranje kastje waar de glasvezel binnen komt. Echter mijn vraag is of ik dit witte NT kastje zelf mag verwijderen (en hoe moet dat?) Aangezien destijds bij de installatie een monteur verplicht was om het NT kastje aan te sluiten, omdat glasvezel gevoelig zou zijn. Zou raar zijn dat het verwijderen wel zelf gedaan kan worden. Voor de duidelijkheid het gaat om dit witte kastje.

icon
Beste antwoord door Alexandra - Telfort 3 juni 2019, 16:20
Hoi
@Chiux1, jammer om te lezen dat je bij ons weggaat. Goede vraag over de NT, ik snap dat je dat graag zeker wilt weten.
Wat Galdor (in zijn eerste reactie) en Babylonia aangeven klopt helemaal. Of je bij de KPN familie blijft of niet, maakt niet uit. Het is de bedoeling dat de NT aangesloten blijft, deze hoef je dus niet terug te sturen 🙂 Deze kan dan in de toekomst zo weer gebruikt worden, stel dat je weer over gaat op de glasvezelverbinding. Wat je zelf aangeeft klopt ook helemaal, het plaatsen of vervangen van de NT komt heel precies omdat het een gevoelige aansluiting is. Daarom wordt het aansluiten of vervangen van een NT altijd door een monteur gedaan.
Je bent uiteraard altijd weer bij ons (met een ander stickertje erop

)welkom in de toekomst!
Bekijk reactie