beantwoord

Glasvezeldraad

• 5 augustus 2018
  • 4 reacties
  • 158 keer bekeken

Beste forum,

Ik ben onlangs verhuisd naar een woning met glasvezel. Van de aannemer gehoord dat er een draad vanuit de meterkast een bedraadde aansluiting naar de woonkamer gebracht. Weet iemand of de draad op de afbeelding de juiste is? En zo ja, wat moet er nog mee gebeuren voordat ik het kan aansluiten op m'n tv box. Alvast bedankt voor de hulp!

icon

Beste antwoord door Galdor68 5 augustus 2018, 21:38

Ik ben nu thuis op de tablet kan ik die foto beter zien, dit is inderdaad gewoon een loze leiding wat je ziet is een trekdraad.
Dus of die bedraadde aansluiting komt er nog anders zal je zelf een netwerkkabel daardoor heen moeten trekken en daar een geschikte aansluiting op monteren
Je zou er voor kunnen kiezen de experia op deze plek te plaatsen als hier ook de tv vlakbij komt te staan
En dan een utp kabel vanaf de glasvezel uitgang daarheen trekken.
Bekijk reactie

4 reacties

Badge +18
Heb je al een abo?
En het installatiepakket al binnen?
Hoever ben je hiermee?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/internet-via-glasvezel-installeren.htm

Staat ook wifi en itv installeren bij
Ik kan het niet zien maar is dit geen trekdraad werd er geen loze leiding bedoeld.
Wat voor kapje zit er over als niet zo'n connector in zit zal je zelf iets moeten doen.

Ik ben nu thuis op de tablet kan ik die foto beter zien, dit is inderdaad gewoon een loze leiding wat je ziet is een trekdraad.
Dus of die bedraadde aansluiting komt er nog anders zal je zelf een netwerkkabel daardoor heen moeten trekken en daar een geschikte aansluiting op monteren
Je zou er voor kunnen kiezen de experia op deze plek te plaatsen als hier ook de tv vlakbij komt te staan
En dan een utp kabel vanaf de glasvezel uitgang daarheen trekken.
Reputatie 5
Badge +8
Hi h.tang, welkom op het forum. Ik sluit me ook aan bij wat Galdor hierboven aangeeft. Laat me gerust weten als ik nog iets voor je kan betekenen.

Reageer