beantwoord

Glasvezelabonnement en verhuizen

• 8 april 2017
  • 2 reacties
  • 605 keer bekeken

Ik heb eindelijk een glasvezelaansluiting bij mijn woning. Ik zou graag omzetten naar een glasvezelabonnement, maar ik ga wellicht dit jaar nog verhuizen. Wat gebeurt er met het abonnement als ik op mijn nieuwe adres geen glasvezelaansluiting heb?
icon

Beste antwoord door Stephen 10 april 2017, 17:25

Hallo tbresser, weet je toevallig ook al waar je naar toe gaat verhuizen? Zo ja, dan kun je ook controleren of wij op dat adres glasvezel kunnen. Indien wij dat niet kunnen dan wordt je abonnement omgezet naar een VDSL abonnement. Indien er zou blijken dat dat er problemen zijn met de levering (bijvoorbeeld lage snelheden) dan mag je je abonnement kosteloos opzeggen.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Aangezien de prijzen voor glasvezel en koper gelijk zijn getrokken. Zal er niet veel veranderen, als je niet zeker weet of het nieuwe adres glasvezel heeft zou ik persoonlijk niet veranderen.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo tbresser, weet je toevallig ook al waar je naar toe gaat verhuizen? Zo ja, dan kun je ook controleren of wij op dat adres glasvezel kunnen. Indien wij dat niet kunnen dan wordt je abonnement omgezet naar een VDSL abonnement. Indien er zou blijken dat dat er problemen zijn met de levering (bijvoorbeeld lage snelheden) dan mag je je abonnement kosteloos opzeggen.