beantwoord

Glasvezelaansluiting

• 16 september 2013
  • 2 reacties
  • 1287 keer bekeken

Naar aanleiding van mijn aanmelding voor een glasvezelabonnement heb ik een brief ontvangen van Telfort. In deze brief staat het volgende: "De ingangsdatum van uw abonnement is nog niet bekend. U krijgt deze datum schriftelijk van Telfort bevestigd zodra uw woning is voorzien van een glasvezelaansluiting."
Deze tekst verbaast mij, aangezien mijn woning al ruim een jaar geleden (door reggefiber) is aangesloten op het glasvezelnetwerk. Kunt u mij uitleggen waar deze discrepantie vandaan komt?
icon

Beste antwoord door Alfons 16 september 2013, 16:09

Als jij mij uit kan leggen wat discrepantie is....

Hoe dan ook. De glasvezelaansluiting mag er misschien wel zijn, maar is de modem ook al geplaatst?? Zo niet, dan heeft Telfort nu aan Reggefiber aangegeven dat er eentje moet komen te hangen. Zodra Reggefiber het modem geplaatst heeft krijgt Telfort daar weer bericht van en vervolgens geven ze daarna de definitieve ingangsdatum.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hoe dan ook. De glasvezelaansluiting mag er misschien wel zijn, maar is de modem ook al geplaatst?? Zo niet, dan heeft Telfort nu aan Reggefiber aangegeven dat er eentje moet komen te hangen. Zodra Reggefiber het modem geplaatst heeft krijgt Telfort daar weer bericht van en vervolgens geven ze daarna de definitieve ingangsdatum.

Bedankt voor de snelle reactie. Ik dacht dat de modem van Telfort moest komen. Zo snap ik de brief beter.

Reageer