beantwoord

Glasvezel werkt niet meer

• 4 december 2019
  • 5 reacties
  • 68 keer bekeken

Reputatie 1

Helaas is mijn glasvezel er mee opgehouden. Tv en internet werkt dus niet meer. Alles resetten/uittrekken heeft niet geholpen maar het glasvezellampje van het NT kastje brandt niet meer dus dat is het probleem. 

Kan iemand helpen dit zo spoedig mogelijk op te lossen? Kan ik zelf nog iets proberen?

Hoor het graag. Vreselijk zo zonder tv. Dankjewel alvast.

Vriendelijke groet Madeliefxxx

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 5 december 2019, 08:26

Goedemorgen @Madeliefxxx, welkom op het forum. Ik kan me goed voorstellen dat het niets is als je ziek thuis zit en je verbinding werkt niet! Dat is je bron van afleiding dan. Met de gegevens in je profiel ben ik de verbinding meteen na gaan kijken en het lijkt erop dat de verbinding rond 4 uur vannacht weer is teruggekomen. Werkt het nu bij jou ook weer?

Bekijk reactie

5 reacties

Als je met uittrekken bedoelt de stekkers eruit dus het glasvezel kastje en de Experiabox stroomloos maken, dan is er niet heel veel wat je zelf kan doen wat mogelijk nut heeft.

Reputatie 1

Bedankt voor het antwoord Galdor. Daar was ik al bang voor. Alles is al meerdere malen uitgetrokken geweest. Dan blijft wachten op Telfort dus over. Hoop dat het snel opgelost kan worden. Zit 24/7 ziek thuis en dit is niks.😭

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @Madeliefxxx, welkom op het forum. Ik kan me goed voorstellen dat het niets is als je ziek thuis zit en je verbinding werkt niet! Dat is je bron van afleiding dan. Met de gegevens in je profiel ben ik de verbinding meteen na gaan kijken en het lijkt erop dat de verbinding rond 4 uur vannacht weer is teruggekomen. Werkt het nu bij jou ook weer?

Reputatie 1

Goedemorgen Jasper

Dankjewel voor de snelle reactie.

Jaaaaaaa hij doet het weer spontaan. Heel vreemd maar ben zo blij. Was er een storing wellicht of moet ik me voorbereiden op een beginnende terminale glasvezel?😉🙈

Reputatie 8
Badge +11

Ik kan me die blijdschap goed voorstellen! :wink:  Wat het precies was durf ik ook niet te zeggen, ik vermoed dat er toch een storing is geweest die vannacht verholpen is. Mocht de verbinding toch weer wegvallen, of als je andere vragen voor ons hebt, je weet ons te vinden.

Reageer