beantwoord

Glasvezel verbinding

• 28 september 2018
  • 14 reacties
  • 428 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Ik had gisteren gebeld naar de sevicedesk omdat wij geen gebruik konden maken van alle diensten.
Deze melde mijn dat de modem vervangen moest worden.

Ik weet niet waarom wij geen gebruik konden maken, echter laat in de avond gisteren hadden we alles weer.
van daag kwam iemand om de modem te vervangen, alleen die keek alleen naar de modem en is zonder maar iets te doen weer weg gegaan. er zijn geen metingen gedaan of iets vervangen.

Vervolgens bellen wij weer naar dat 088 nummer deze melden ons dat zij ons terug zouden bellen.
Echter hebben ze tot opheden nog steeds niet terug gebeld.

Ik vind dit echt slecht, er was gisteren alleen een storing betreft analoog.
Ik zou toch echt willen weten of die modem nu als nog vervangen gaat worden en waren er gisteren andere problemen die ons niet zijn medegedeeld
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 1 oktober 2018, 15:09

Hoi Stezie, wat balen dat je je weer even geen diensten had. Daar op heb je contact gehad en het modem zou vervangen worden. Voordat de monteur geweest is werkte alles weer. De monteur heeft daarom ook niets gedaan. Alles werkt nog steeds naar behoren? Want als dat het geval is, dan gaat het modem niet meer vervangen worden. Ik hoor het graag van je.
Bekijk reactie

14 reacties

Reputatie 2
Badge
hier de link naar de vorige storing:
https://forum.telfort.nl/tv-338/problemen-met-analoge-tv-76247/index1.html#post628804
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Stezie, wat balen dat je je weer even geen diensten had. Daar op heb je contact gehad en het modem zou vervangen worden. Voordat de monteur geweest is werkte alles weer. De monteur heeft daarom ook niets gedaan. Alles werkt nog steeds naar behoren? Want als dat het geval is, dan gaat het modem niet meer vervangen worden. Ik hoor het graag van je.
Reputatie 8
Badge +11
Ik heb niets meer van je gehoord, ik ga er een beetje vanuit dat alles naar behoren werkt, klopt dat ook? Ik ben benieuwd.
Reputatie 2
Badge
als ik heel eerlijk ben vind ik het geluid af en toen slecht.
ik kan het met woorden niet uitleggen hoe dat van de week was.

Maar ik heb het er maar naast mijn neer gelegd, want ga er vanuit als z'n monteur het niet hoort of ziet word er niks vervangen of de glasvezel doormeten of het signaal wel goed is die binnen komt.

Dit werd in het begin wel altijd gedaan en nu niet eens meer😡
Reputatie 8
Badge +11
Het geluid is af en toe slecht,dat is niet goed. Nu geef je aan je erbij neergeleged te hebben. Ik ben alleen nog wel benieuwd of het bepaalde zenders of tijdstippen zijn? Ik herken het zo niet namelijk. Ik hoor het dan ook graag van je.
Reputatie 2
Badge
Ja dat ik mij eer bij neer leg is hoe dit probleem van de tafel werd verschroven en niet een onderzoek is in gesteld met hoe het kon dat er totaal geen signaal was. iemand die komt doet de meterkast deur open kijkt naar de lampjes en gaat vervolgens weer. ook wat raar is dat er niet word gevraagd naar een oudere persoon. vervolgens zouden ons terug bellen ook dat hebben wij zelf weer gedaan waar we een waardeloze reactie kregen.
Nu komt de reactie bij mij over die jij geeft dat wij zelf die problemen hebben veroorzaakt dus komt er ook geen onderzoek of het probleem is met de glasvezel verbinding of dat de modem misschien hapert.

En jij het probleem met het geluid hadden wij op rtl8 (1800 - 1930) en bij het terug kijken van programma's
Reputatie 2
Badge
Ik zou zeggen kijken ook even naar de historie van de verbinding bij mij thuis.
Hoevaak is de modem vervangen en wat was de tijd tussen de vervangingen.
Reputatie 8
Badge +11
Dat is inderdaad wel heel snel. Ik weet in ieder geval dat het modem al een keer vervangen is. Dit heb ik al een keer voor je in gang gezet. Dit komt vaak door piekstroom ergens in de woning. Het modem kan daar niet tegen.

Als ik het zo las had je je neergelegd bij het slechte geluid, maar als ik het zo lees is er meer. Wat is er precies, want als ik zo naar de aansluiting kijk ziet het er goed uit.

Wat betreft het slechte geluid? Kun je dat koppelen aan het terugkijken of is dat ook wel eens met live tv-kijken?
Reputatie 2
Badge
Zoals ik aangaf was dat zowel life als bij het terug kijken.

Leg het naast me neer en de boel hier in de loop der tijd zal vervangen worden.
wat weer voor mij ook weer nadelen aangaan komen, ondere heb nu voor meerdere tv signaal, en in de nieuwe optie is dat voor 1 tv of ik moet er meer gaan voor betalen.
Ook vind ik het raar dat met wat je nu heb opgenomen dat dat niet eens mee genomen kan worden naar de nieuwe situatie.

Ik voel mij dan als klant soms in hoek gestopt word en het maar moet accepteren zoals dat het is
Reputatie 8
Badge +11
Ik begrijp je teleurstelling zeker. De huidige manier van leveren is alleen niet meer wat we op een goede manier kunnen aanbieden. Daarom gaat de situatie veranderd worden. Een nadeel is zeker dat de opnames niet bewaard kunnen blijven. Dit heeft te maken dat deze op een andere manier opgeslagen zijn dan bij de nieuwe situatie. dat maakt het erg lastig. Ter zijne tijd zal je in ieder geval nog bericht krijgen over hoe verder. Er wordt dan duidelijk uitgelegd wat er voor jou veranderd en hoe dit aangepakt gaat worden.
Reputatie 2
Badge
hoop dat jullie met iets leuks komen.
anders ga ik echt met mijn nieuwe werkgever praten met wat zij mij kunnen bieden, en of ik dan ook korting krijg op mijn pakketten.

Want dan stap ik volledig over met alle pakkettten dan.
Ik heb nu het gevoel dat alle problemen die ik nu heb mogen onder vinden, door mij word medegedeeld dat die problemen in mijn huis zitten en ligt aaan Telfort. 😞
Reputatie 8
anders ga ik echt met mijn nieuwe werkgever praten met wat zij mij kunnen bieden,
Ik weet niet wat een werkgever te maken heeft met een abonnement voor internet wat je thuis hebt??
Of bedoel je misschien een nieuwe "provider" (internet provider ---> internet service provider / ISP)??

Want dan stap ik volledig over met alle pakkettten dan.

Mag ik hopen voor je dat er in jou regio "Trined" als internetprovider actief is?
Dat is waarschijnlijk de enige provider die nog "nieuw" de services biedt met o.a. DVB-C en "analoog". Niemand anders biedt dat nog via glasvezel.
Slecht geluid in verband met een Amino kan door een minder goede hdmi kabel komen zoals een uitgesleten connector.
Wat ook nog mee kan spelen zijn de geluids instellingen op de Amino.
Reputatie 8
Badge +11
Je krijgt nog verdere informatie over hoe en wat. Je kan tegen die tijd zelf inloggen om te kiezen wat je wil. Ik ga er zeker van uit dat we eruit gaan komen.

Reageer