beantwoord

Glasvezel storing, modem geeft 2 vd 4 lampjes

• 30 januari 2017
  • 5 reacties
  • 868 keer bekeken

Internet , tv en telefonie doet het niet en het zit in het witte Genexis glasvezelmodem of in de glasvezel zelf (dus niet de router die na het modem komt of iets anders) want die geeft al sinds donderdag 2 lampjes ipv 4. Tv zou het volgens het lampje moeten doen, maar animo tv kastje geeft foutmelding. Restarten werkt niet en enige die wat met modem kan doen is Telfort. Graag oplossing?
icon

Beste antwoord door Stephen 31 januari 2017, 15:28

Bedankt voor jouw gegevens Frankie! Ik heb begrepen dat er contact met jou wordt opgenomen voor het vervangen van je modem. Laat je even weten wanneer je bent gebeld?
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Heb je nog steeds problemen of was het een kortstondige storing, zoniet kun je animo eens rechtstreeks op het glasvezel kastje aansluiten
het is sowieso geen kortstondige storing want is al sinds afgelopen donderdag en nog niet over. Inmiddels heb ik hierover gebeld en er wordt nog contact met me opgenomen want de modem kunnen ze niet detecteren. Tevens is de tv voor mij het kleinste probleem dat die het niet doet en zit de animo al (via een lange kabel) rechtstreeks aangesloten.
Reputatie 8
Badge +18
Naar ik aanneem gaat men een monteur aansturen voor je glasvezel verbinding, wellicht dat webcare ook nog reageert in dit topic
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Frankie, welkom op het forum! Wat vervelend dat je geen gebruik kunt maken van de diensten. Stuur mij jouw naam, adresgegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ga ik dan het een en ander voor je uitzoeken.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor jouw gegevens Frankie! Ik heb begrepen dat er contact met jou wordt opgenomen voor het vervangen van je modem. Laat je even weten wanneer je bent gebeld?