vraag

Glasvezel ready?

• 2 oktober 2020
  • 7 reacties
  • 138 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb maanden terug brieven gekregen van Telfort en Kpn zelf, dat mijn internet VDSL word automatisch overgezet naar glasvezel en dat ik er niks ervoor hoef te doen. En vandaag hebben ze glasvezel aangelegd. Alleen ik kan geen gebruik van maken zei de monteur want dan moet er iemand langs komen via Telfort/Kpn. Op de brief stond dat ik over zou gaan automatisch van vdsl naar glasvezel met mijn oude abbo..Kan ik nu met mijn experia v10 modem aansluiten of moet ik echt op een monteur wachten.. of een afspraak maken snap het niet helemaal

Mvg Eren

7 reacties

Reputatie 3
Badge +2

@ eren   Glasvezel aangelegd tot de voordeur of al binnen in de woonkamer/meterkast

Als de aansluiting al in huis is moet inderdaad Telfort/KPN langskomen .

Ik denk dat je zelf in “mijn Telfort” aan moet geven dat je naar glasvezel wilt overstappen.

Ik raadt je aan te  wachten totdat je van Telfort bent overgezet naar KPN  en daarna aanpassen naar glasvezel.

Bij mij ging via “mijn Telfort” alles fout wat maar fout kon gaan. duurde 4 weken voor alles “opgelost” was.

Reputatie 1

@sheepxp  aangelegd in de woonkamer. Ik heb ook een brief en mail gekregen dat ik niks hoeft te doen en voor de zelfde abbo prijs glasvezel kon gebruiken. Maar ik denk als ik zelf ga wijzigen, overstappen naar glasvezel. Dat ik daarlijk meer ga betalen. 

In dat geval beter nog even afwachten, die aanbieding is bindend, daar zijn al wat voorbeelden van. Bij jou is vermoedelijk enkel het witte kastje aanwezig.

Reputatie 8
Badge +16

@sheepxp  aangelegd in de woonkamer. Ik heb ook een brief en mail gekregen dat ik niks hoeft te doen en voor de zelfde abbo prijs glasvezel kon gebruiken. Maar ik denk als ik zelf ga wijzigen, overstappen naar glasvezel. Dat ik daarlijk meer ga betalen. 

Kijk even in je Mijn Telfort, als daar glasvezel beschikbaar is kan je hier het verzoek doen richting webcare om je abonnement aan te passen. Als webcare dit voor je doet zal dit zonder extra kosten of een nieuw abonnement gebeuren. Let op, besluit je toch om extra diensten of een hogere snelheid te nemen dan ga je wel een nieuw jaarcontract aan en zullen er meer kosten aan verbonden zijn.

Reputatie 1

@Galdor68 Ja klopt alleen witte kastje aangelegd. Dankje wel voor jullie reacties

Reputatie 3
Badge +1

Ik zie dat er inmiddels schot in de zaak zit en dat je binnenkort wordt aangesloten op glasvezel @Eren m 78. Mocht er nog iets onduidelijk zijn, dan hoor ik het graag van je! 

Reputatie 1

Dankje wel voor je reactie

Reageer