beantwoord

Glasvezel nog niet aangesloten

• 21 maart 2017
  • 6 reacties
  • 745 keer bekeken

Hoi,

Ik denk er over om over te stappen naar Telfort maar vraag me af hoe het zit met de glasvezel-aansluiting.
Deze is namelijk na de aanleg niet aangesloten naar binnenshuis; het kabeltje steekt uit de grond vlak naast mijn woning.
Kan de gratis monteur die je momenteel "krijgt" bij afname van een abonnement dit alsnog aansluiten ? Of is een overstap naar Telfort niet mogelijk omdat ik geen glasvezel aangesloten heb?
icon

Beste antwoord door Stephen 21 maart 2017, 15:42

Hallo hel1ah, welkom op het forum! Wat fijn dat je erover denkt om over te stappen naar Telfort. Indien de postcodecheck aangeeft dat wij op jouw adres kunnen leveren dan kun je gewoon de bestelling plaatsen. Wij zorgen er dan voor dat het kabeltje wordt doorgetrokken naar jouw woning zodat je kan worden aangesloten. Dit is geheel kosteloos.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Wat levert deze pagina op voor jou adres

https://internetshop.telfort.nl/alles-in-1-pakket/
Natuurlijk had ik al even gezocht naar een antwoord op mijn vraag. Als ik de snelheid check die op mijn adres gegeven wordt, krijg ik glasvezel als resultaat maar daarbij ga ik er vanuit dat telfort dit baseert op een reeds aangesloten adres (wat dus (nog) niet het geval is. Ik wil dan dus ook weten hoe ze daarmee omgaan.
Reputatie 8
Badge +18
Webcare kan je vraag het best beantwoorden dus daar moet je even op wachten
Reputatie 8
Badge +16
Hallo hel1ah, welkom op het forum! Wat fijn dat je erover denkt om over te stappen naar Telfort. Indien de postcodecheck aangeeft dat wij op jouw adres kunnen leveren dan kun je gewoon de bestelling plaatsen. Wij zorgen er dan voor dat het kabeltje wordt doorgetrokken naar jouw woning zodat je kan worden aangesloten. Dit is geheel kosteloos.

Hallo Stephen,

Zijn er ook nog interessante "welkom terug"-aanbiedingen?
Reputatie 8
Badge +16
Hallo hel1ah, wij hebben geen "welkom terug''-aanbiedingen maar het Alles-in-1 pakket kost nu de eerste 6 maanden 29 euro per maand in plaats van 42,50 euro. 🙂