Glasvezel Experia modem

• 12 mei 2017
  • 6 reacties
  • 427 keer bekeken

Vandaag is er een nieuw kastje geinstalleerd bij mij en heb ik de nieuwe ontvangers en modem ontvangen, nu heb ik een Experia V8 gekregen maar het bereik is heel slecht in mijn slaapkamer ondanks dat er maar 1 klein kamertje tussen de modem en de slaapkamer zit. Ik heb een speedtest gedaan en de snelheid in mijn slaapkamer is maar 4mbit vergeleken met 50mbit dichtbij de router, aangezien ik op het oude systeem nog mijn eigen router op het kastje aangesloten had waarmee ik wel hoge wifi snelheden haalde en dit nu niet mogelijk is zou er dan een mogelijkheid zijn om een Experia V10 te kunnen krijgen die een maat van mij een aantal weken terug wel ontvangen heeft bij zijn upgrade? Ik heb vanavond daar zijn wireless netwerk getest en dat is overduidelijk beter dan de V8 waar ik ook geen 5Ghz ter beschikking heb.

6 reacties

Reputatie 8
Badge +18
De V10 wordt momenteel niet geleverd vanwege problemen met de firmware en als je de speedtest bekabeld doet wat is dan het resultaat
Ik heb wel een V!10 gekregen
Bekabeld op mijn pc klopt gewoon alles, haal dan een download snelheid van 95mbit.
@rvanrookhuizen,

Mag ik u vragen wanneer u de V10 ontvangen hebt?
Reputatie 7
Badge +7
Hi lellert, wat jammer dat je wifi niet goed werkt. Heb je al geprobeerd de stappen uit dit bericht te doorlopen? Kan je me laten weten of dit verbetering heeft gebracht?
Ik heb van alles geprobeerd ook van kanalen verwisseld en de router op verschillende hoogtes gehouden maar ik haal bij elke speedtest rond de 7/9mbit download en tussen de 10/20 upload wanneer ik in mijn kamer zit. Als ik de speedtest recht voor de router doe dan haalt die ook maar net aan 24mbit download waarbij ik voordat het nieuwe systeem geplaatst is en nog mijn eigen router ertussen kon plaatsen ik steevast rond de 50-60mbit zat waar ik ook was in het huis. Ik denk dat de wifi van de V8 gewoon niet sterk genoeg is aangezien ik bekabeld 95/125 haal en de speedtest bij een vriend van mij die wel een V10 heeft gehad van jullie resulteert in een download van 48mbit down en 70mbit upload op zijn 50/50 verbinding terwijl ik nog geen 1/5e haal van die snelheden met mijn 100/100 connectie.

Reageer