beantwoord

Glasvezel EOF is op in Wijchen,overzetten naar GOB was belooft

Mb280
  • Starter
  • 5 reacties
Een glasvezel verhuizing doorgegeven van Abersland naar Burgemeester van tielhof in Wijchen.
vrijdag 29 september opgeleverd, tenminste dat was de bedoeling,nou mooi niet.
Volgens de monteur was er geen glasvezel lijn meer beschikbaar,en zou telfort in die tijd een noodpakket sturen ,dat we toch voor uit kunnen.
Dat had telfort dan ons wel even kunnen melden.
Na het weekend gebeld,en gevraagd hoe het zit,beloven ze ons om het binnen 3 dagen op te pakken en ons aan te sluiten op de GOF lijn. Van een noodpakket was totaal geen spraken toe ik daar over begon.
Dus even afwachten maar. In de tussen tijd regent het letterlijk en figuurlijk , want iedereen in ons appartement zou maanden moeten wachten op glasvezel. Na een week nog niks gehoord,en vandaag maar weer eens gaan bellen. We wonen inmiddels al op postcode 6602JE maar daar kunnen ze ons niet vinden,maar met de oude postcode lukt het wel. De dame aan de telefoon vraag waar ze ons mee kan helpen,dus ik zeg kijk u maar eens even,want we hebben al eerder gebeld. Toen kwam ze er mee, dat we binnen 24 uur aangesloten werden,maar wanneer kon ze niet zeggen, dus ik zeg zal dan morgen wel zijn,als ik de uren tel:@ vervolgens heb ik uitgelegd dat er geen glasvezel lijnen beschikbaar zijn,en dat er belooft is van EOF naar GOF aan te sluiten. Mijn gedachten werden werkelijkheid,toen ik haar vroeg hoelang ze bij Telfort werkte,het antwoord was 2 dagen. Kan haar natuurlijk niks kwalijk nemen,maar Telfort maakt zich niet populair in Wijchen, en een hoop mensen gaan over op de kabel. Snap dat Telfort machteloos is en afhankelijk van andere,maar zet wel goed personeel achter de helpdesk ,en net als de eerste keer bellen,heeft ook hij geen aantekeningen gemaakt. vind dit erg slordig Ben fan van Telfort in Wijchen, zit in de ict en heb al over de 100 aansluitingen gemaakt,overal en iedereen is tevreden,maar op deze manier ga je niet met klanten om. ze moeten dure kosten maken voor mobiel bellen,zijn niet bereikbaar op de huis telefoon geen tv geen internet. En straks met al het gedoe ook nog het telefoon nummer kwijt.
Niet iets voor deze tijd,en dan ook nog mensen op leeftijd ,die nu niet de dokter kunnen bellen met de huistelefoon. We wachten 3 dagen en gaan dan over op de kabel,want heb nu al het gevoel dat we ook niet terug worden gebeld. :( onze gebruikersnaam ja679675
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 23 oktober 2017, 14:09

Hoi MB280, ik heb geen bericht meer van je gezien en ik ga er vanuit dat je via een andere weg geholpen bent.

Bekijk reactie

5 Reacties

Cindy - Telfort
Reputatie 3
Hoi MB280, dat is niet lekker verlopen, dat kunnen we wel stellen. Allereerst; mijn excuses hiervoor. Ben je al teruggebeld? Ik wil sowieso graag met je mee kijken hiernaar. Wil je je adresgegevens aanvullen in je profiel? Alvast bedankt!
Mb280
Nee niet terug gebeld,betreur de gang van zaken bij Telfort,het is voor mij dan ook de eerste keer (in 17 jaar) dat ik een klant ga overzetten op de kabel, wil de naam van de provider niet eens noemen,zòn hekel heb ik aan hun. Maar ik kan mijn klant ,zoals Telfort nu wel doet, niet zonder telefoon enz laten zitten.Stel je voor dat er iets gebeurd.
Cindy - Telfort
Reputatie 3
Hallo MB280, dat is niet hoe het hoort te gaan dat je niet teruggebeld wordt. Als je je profiel aanvult dan kijk en denk ik graag met je mee.
Cindy - Telfort
Reputatie 3
Hoi MB280, geef je een seintje in dit topic wanneer je je profiel hebt aangevuld?
Cindy - Telfort
Reputatie 3
Hoi MB280, ik heb geen bericht meer van je gezien en ik ga er vanuit dat je via een andere weg geholpen bent.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)