beantwoord

Glasvezel beschikbaarheid

• 13 december 2016
  • 3 reacties
  • 263 keer bekeken

HI Teffort,

Zouden jullie mij kunnen aangeven in welke postcodes jullie glasvezel wverzorgen/

Hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Frank
icon

Beste antwoord door Michael 13 december 2016, 12:06

Hi Frank,

Welkom. Da's een goede vraag! Het antwoord vind je in onze postcodecheck. Het antwoord waar we precies allemaal glas leveren ligt nogal complex. Dit is namelijk mede afhankelijk van de planning van KPN en bijvoorbeeld Reggefiber. Het is niet zo dat je altijd en overal glasvezel kunt bestellen in bijvoorbeeld Amsterdam, Den-Haag, Roermond of Koog aan de Zaan. Dit is per gebied weer anders.

Vragen? Hoor ze graag.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hi Frank,

Een dergelijk overzicht kan ik je niet aanleveren. Je zou kunnen proberen of je hiermee uit de voeten kunt. Meer dan dit kan Telfort je niet bieden in ieder geval.

Succes!
Hi Frank,

Welkom. Da's een goede vraag! Het antwoord vind je in onze postcodecheck. Het antwoord waar we precies allemaal glas leveren ligt nogal complex. Dit is namelijk mede afhankelijk van de planning van KPN en bijvoorbeeld Reggefiber. Het is niet zo dat je altijd en overal glasvezel kunt bestellen in bijvoorbeeld Amsterdam, De-Haag, Roermond of Koog aan de Zaan. Dit is per gebied weer anders.

Vragen? Hoor ze graag.

Hi Michael,

Bedankt voor je bericht!

Ik had al gezien dat bijvoorbeeld niet geheel Amsterdam er bij zit. Zou je mij misschien een overzicht kunnen sturen met steden waar het op dit moment mogelijk is? gedeelde delen van steden mogen hierin mogen meegenomen worden.

Het is voor een project.

Met vriendelijke groet,

Frank
Reputatie 8
Badge +2
Hi Frank,

Welkom. Da's een goede vraag! Het antwoord vind je in onze postcodecheck. Het antwoord waar we precies allemaal glas leveren ligt nogal complex. Dit is namelijk mede afhankelijk van de planning van KPN en bijvoorbeeld Reggefiber. Het is niet zo dat je altijd en overal glasvezel kunt bestellen in bijvoorbeeld Amsterdam, Den-Haag, Roermond of Koog aan de Zaan. Dit is per gebied weer anders.

Vragen? Hoor ze graag.

Reageer