beantwoord

Glasvezel beschikbaar

• 26 september 2017
  • 12 reacties
  • 348 keer bekeken

Via jullie website heb ik gecheckt of glasvezel beschikbaar is op mijn adres (lijkt het geval). Echter na verschillende berichten op internet gelezen te hebben wil ik dit nogmaals graag bevestigd hebben. Mijn vraag is dus of jullie op mijn adres glasvezel kunnen leveren

Mod edit: Adresgegevens verwijderd
icon

Beste antwoord door Enterprise 26 september 2017, 17:18

Volgens de database van KPN niet (rood kruisje bij FttH).
Over de koperverbinding is wel 103 Mbps beschikbaar.
Telfort levert geen Pair-bonding.

Mod edit: Link verwijderd waarop adresgegevens zichtbaar waren.
Bekijk reactie

12 reacties

Reputatie 8
Badge +19
Volgens de database van KPN niet (rood kruisje bij FttH).
Over de koperverbinding is wel 103 Mbps beschikbaar.
Telfort levert geen Pair-bonding.

Mod edit: Link verwijderd waarop adresgegevens zichtbaar waren.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo AdW115, welkom op het forum! Hierbij bevestig ik de reactie van Enterprise. Helaas is er nog geen glasvezel beschikbaar op jouw adres.
Badge +1
Ik wil Telfort Glasvezel over het Cif/Caiway netwerk.

Wanneer is dat mogelijk ?

bentervreden over itv en bellen van Telfort, Alleen de internetsnelheid via adsl is niet zo heel snel.
Badge +1
Of kan ik me adsl lijn laten upgraden naar 100 mb/s voor 5 euro per maand
Badge +18
Wat zegt de postcodecheck voor jouw adres? Welke pakketten kan je daar kiezen?
https://internetshop.telfort.nl
Badge +1

@rvdl Ga er maar van uit dat KPN en Telfort niet zo snel via het CIF glasvezel net zullen leveren.
De DSL wijkkasten zullen eerder verbeterd worden dan dat voor deze eigenlijk voor de hand liggende optie wordt gekozen.
Waar KPN de verplichting heeft stelt CIF het netwerk zelf open maar ik zie het niet zo snel gebeuren dat Telfort daar binnen afzienbare tijd via dat net gaat leveren, maar zeg nooit, nooit.

Next best thing zou Solcon(ook KPN tegenwoordig) zijn.
Badge +1
Ik dacht dat ik ooit ergens had gelezen dat Telfort / Kpn zakelijk wel over het Cif/Caiway glasvezel netwerk kon.
dus dan neem ik aan dat de consument dat ook zou kunnen .
Daar zit uiteraard een andere prijs aan. Voor de consument zou het ook prima kunnen.
Maar om je onderschrift te gebruiken de weg en de wil is ver te vinden.
Badge +1
hahahaha, humor, maar het klopt wel idd . lol .
@rvdl lees dit stukje eens en eventueel het hele topic. Kort gezegd hoe meer vraag naar glasvezel via het CiF netwerk des te beter.
https://forum.kpn.com/internet-9/geen-vrije-keuze-voor-provider-in-gemeente-met-cif-glasvezel-427991?postid=455767
Badge +1
@rvdl Ga er maar van uit dat KPN en Telfort niet zo snel via het CIF glasvezel net zullen leveren.
De DSL wijkkasten zullen eerder verbeterd worden dan dat voor deze eigenlijk voor de hand liggende optie wordt gekozen.
Waar KPN de verplichting heeft stelt CIF het netwerk zelf open maar ik zie het niet zo snel gebeuren dat Telfort daar binnen afzienbare tijd via dat net gaat leveren, maar zeg nooit, nooit.

Next best thing zou Solcon(ook KPN tegenwoordig) zijn.

Dat is best wel jammer. Wil graag bij Telfort blijven maar denk dat de internetsnelheid hun gaat tegen staan. Zeker als ze singel band blijven leveren en niet dual band al bij kpn.

Reageer