beantwoord

Glasvezel aansluiting

• 20 april 2017
  • 1 reactie
  • 342 keer bekeken

Ik wil graag een glasvezel alles in 1 abonnement bij jullie afsluiten.
Nu is het geval dat bij ons de glasvezellijn niet is doorgetrokken naar de deur/woning. Ten tijde van de aanleg in de gemeente kon dit gratis. Toentertijd hebben wij hier echter niet voor gekozen.

Welke stappen moet ik nu zetten om alsnog aangesloten te worden? En wat kost dit ongeveer? Toen is gezegd dat later aansluiten +/- tussen de 200 en 300 euro zou gaan kosten..
icon

Beste antwoord door Stephen 20 april 2017, 09:24

Hallo Reflector, welkom op het forum! Je kunt gewoon glasvezel aanvragen. Zodra je de aanvraag hebt ingediend dan wordt er een bedrijf aangestuurd die de glasvezelkabel naar jouw deur/woning zal doortrekken. De kosten hiervan zijn volledig voor onze rekening omdat wij verantwoordelijk zijn voor de levering tot aan de woning. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Reflector, welkom op het forum! Je kunt gewoon glasvezel aanvragen. Zodra je de aanvraag hebt ingediend dan wordt er een bedrijf aangestuurd die de glasvezelkabel naar jouw deur/woning zal doortrekken. De kosten hiervan zijn volledig voor onze rekening omdat wij verantwoordelijk zijn voor de levering tot aan de woning. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.