beantwoord

Glasvezel aangevraagd, beschikbaar volgens Telfortsite, niet volgens Reggefiber - (hoe) kan dat?

  • 7 november 2016
  • 2 reacties
  • 745 keer bekeken

Goedemiddag,

Via de Telfort website werd aangegeven dat ik glasvezelinternet kon bestellen in mijn nieuwe woning. Ik was helemaal blij en heb het meteen aangevraagd want dat maakt gamen een stuk aangenamer. 😉
Pakket is toegestuurd en supersnel binnengekomen, ik lijk echter geen glasvezelkastje te hebben waarnaar wordt verwezen in de handleiding. Na wat speurwerk kom ik uit op de site van Reggefiber waar aangegeven wordt dat glasvezel nog niet beschikbaar is op mijn nieuwe adres.

Het betreft postcode gebied 3552TE (Utrecht). Is dat inderdaad zo en zo ja, kan mijn pakket dan nog worden aangepast? Ik ging juist voor glasvezel...

Alvast heel hartelijk dank en vriendelijke groeten,
Saskia van de Ven
icon

Beste antwoord door Babylonia 8 november 2016, 00:02

De volgende website is de achterliggend een (technische) controle van KPN met wat er voorhanden is:
https://netco-fpi-info.fourstack.nl/

Ik heb wat oneven huisnummers ingevuld bij de postcode, maar kom helaas ook geen glasvezel aansluiting tegen.
(Rechter kolom - FttH).

Linker kolom de maximale snelheid voor "koper".
Bij Telfort is bonding niet mogelijk (2 lijnen gecombineerd), dus je maximale snelheid zal ongeveer 50 Mbps zijn.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
De volgende website is de achterliggend een (technische) controle van KPN met wat er voorhanden is:
https://netco-fpi-info.fourstack.nl/

Ik heb wat oneven huisnummers ingevuld bij de postcode, maar kom helaas ook geen glasvezel aansluiting tegen.
(Rechter kolom - FttH).

Linker kolom de maximale snelheid voor "koper".
Bij Telfort is bonding niet mogelijk (2 lijnen gecombineerd), dus je maximale snelheid zal ongeveer 50 Mbps zijn.
Bedankt dat is zeer verhelderend!

Reageer