beantwoord

Genegeerd door Telfort!

• 22 juni 2015
  • 2 reacties
  • 197 keer bekeken

Per 1 april ben ik overgestapt naar Telfort. Vanaf dat moment kon ik geen VPN verbinding meer opzetten met mijn werk (zie topic: VPN wordt langzaam dichtgeknepen). Ik heb hiervoor 3 keer met de helpdesk gebeld en elke keer doorverwezen naar dit forum.

Dus een topic aangemaakt op dit forum en het begon veelbelovend met een zekere Henk van Telfort die een ander modem voor me regelde en zei nieuwsgierig te zijn naar de resultaten.

VPN werkt wel bij dit andere modem, maar helaas bleek de Wifi van dit modem defect. Een zekere Michael van Telfort liet mij wat dingen checken om dit te bevestigen en beloofde dat er naar een alternatief gekeken zou worden.

Het ZyXel modem werd geleverd met een brief dat ik het Experia V8 modem in moest leveren en dat er anders kosten in rekening zouden worden gebracht.

Telfort zwijgt momenteel in alle talen en ik zit met 2 modems...1 met Wifi die ik kan gebruiken voor bijv. m'n smartphone en 1 die ik dan moet aansluiten op het moment dat ik moet werken en een VPN verbinding nodig heb.

Ik maak niet graag een 2de topic aan om het eerste opgelost te krijgen, maar blijkbaar ben ik daar vergeten!
icon

Beste antwoord door Enterprise 22 juni 2015, 10:08

Je had natuurlijk ook je eerdere topic een schop kunnen geven... ;)

https://forum.telfort.nl/internet-netwerk-verbinding-267/vpn-wordt-langzaam-dichtgeknepen-49860

Maar je hebt gelijk, in deze reactie maak je duidelijk genoeg dat van de nieuw ontvangen ZyXEL 2812 de wifi niet werkt.
Deze ZyXEL modem moet dus vervangen worden door wederom een ZyXEL 2812 omdat hiemee VPN wél werkt.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Je had natuurlijk ook je eerdere topic een schop kunnen geven... ;)

https://forum.telfort.nl/internet-netwerk-verbinding-267/vpn-wordt-langzaam-dichtgeknepen-49860

Maar je hebt gelijk, in deze reactie maak je duidelijk genoeg dat van de nieuw ontvangen ZyXEL 2812 de wifi niet werkt.
Deze ZyXEL modem moet dus vervangen worden door wederom een ZyXEL 2812 omdat hiemee VPN wél werkt.
Reputatie 8
Badge +7
@Michael81,

Zie mijn reactie in je andere topic. Nogmaals mijn oprechte excuses voor deze gang van zaken.
Mocht je weer ergens tegenaan lopen dan kun je mij een privébericht sturen.
Hierbij sluit ik dit topic en stel ik voor om verder te gaan in je eerdere topic.

Stephen