beantwoord

Geen wijzigingen in Mijn Telfort: 'Er is een lopende aanvraag'

  • 8 maart 2018
  • 2 reacties
  • 134 keer bekeken

Reputatie 1
Ik kan in Mijn Telfort geen wijzigingen toepassen omdat hij steeds blijft melden dat ik een aanvraag heb lopen!
Maar ik heb al 8 dagen internet en en TV van Telfort.

Titel aangepast om beter vindbaar te maken
icon

Beste antwoord door Deborah 9 maart 2018, 12:03

Hi sylvia888, ik vermoed dat je nog niet administratief was omgezet. Kun je nu wel iets wijzigen in Mijn Telfort? Ik zie namelijk dat je sinds gisteren administratief bent omgezet en wijzigingen mogelijk zijn. Hoor het graag van je!
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hi sylvia888, ik vermoed dat je nog niet administratief was omgezet. Kun je nu wel iets wijzigen in Mijn Telfort? Ik zie namelijk dat je sinds gisteren administratief bent omgezet en wijzigingen mogelijk zijn. Hoor het graag van je!
Reputatie 1
Dank je wel. Ik kan inderdaad sinds vandaag mijn gegevens wijzigen.

Reageer