beantwoord

Geen wifi Zyxel P-2601HN-F1

• 11 december 2013
  • 12 reacties
  • 2138 keer bekeken

Sinds gisteren heb ik geen wifi (dus geen internet en geen mail)meer voor mijn ipad / iphone  op de Zyxel P-2601HN-F1. Ik heb wel internet/mail via de kabel op mijn pc.
Vraag is : is mijn wifideel op de Zyxel P-2601HN-F1 op een of andere manier stuk ??
wireless staat aan en alle lampjes branden normaal.

Met vriendelijke groeten,
                                            Huub.
icon

Beste antwoord door Henk - Telfort 13 december 2013, 11:47

@strandloper,

Ik verwacht ook dat er wat mis is met de WiFi op je modem. Ik heb een vervangend exemplaar verstuurd, met 2-3 werkdagen zal deze bij je binnenkomen. Ik lees graag van je of de problemen hiermee zijn opgelost.

Henk
Bekijk reactie

12 reacties

Al een reset geprobeerd? Dus terug naar de fabrieksinstellingen?
Hoe zet je het modem terug naar fabrieksinstellingen??
Reputatie 8
Badge +17
Terwijl het modem aanstaat met een puntig voorwerp het kleine gaatje indrukken aan achterkant modem, totdat je modem herstart.
Dank voor de tip Jimny !
Heb dit zoals aangegeven gedaan > kan dit bericht nu op ipad invoeren maar op iphone werkt internet/email nog steeds niet > rara hoe kan dat > heb ook nog netwerkinstellingen gereset

Groet,
Huub
Reputatie 8
Badge +17
Denk nu toch dat de wifi van je modem niet jofel meer werkt en daar moet webcare aan te pas komen je hoeft verder niets te doen want webcare leest alles
gr
Reputatie 4
Badge +3
@strandloper,

Ik verwacht ook dat er wat mis is met de WiFi op je modem. Ik heb een vervangend exemplaar verstuurd, met 2-3 werkdagen zal deze bij je binnenkomen. Ik lees graag van je of de problemen hiermee zijn opgelost.

Henk
Dank je Henk. Ik had gisteravond trouwens plotseling wel even internet/mail (alleen op ipad, niet op Iphone)maar dit was vanmorgen weer verdwenen.
Ik zal laten weten als alles weer goed funktioneert.

Groet,
            Huub.
Top , Henk .
Bedankt voor de bliksemaktie!
Ik had het nieuwe modem vanmorgen al binnen!
En alles functioneert weer.
Bedankt!

Groet,
Huub.
Het DSL ledje blijft trouwens wel oranje branden > heeft dit nog een betekenis ?
Reputatie 8
Badge +9
Het DSL ledje blijft trouwens wel oranje branden > heeft dit nog een betekenis ?

Een oranje DSL-lampje geeft aan dat het een ADSL-verbinding betreft.
Een groen lampje is VDSL.
Dat is dan weer een zorg minder, enterprise.
Dank voor je antwoord.
Groet,
Huub

Reageer